Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, Aleja Wolności 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Aleja Wolności 29
42-300 Myszków, woj. śląskie
REGON: 000306377 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zozmyszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1: Dezynfekcja ran. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 2: Dezynfekcja powierzchni i sprzętów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 3: Mycie i dezynfekcja sprzętów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 4: Chusteczki do dezynfekcji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 5: Mycie i dezynfekcja w myjce. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 6: Mycie i dezynfekcja sprzętów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 7: Dezynfekcja endoskopów wysokiego stopnia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 8: Produkty do zamgławiania kompatybilne z urządzeniem SENTINELroom. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem:a) aktualnego i ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301), jeżeli zaoferowano produkt leczniczy ( w przypadku, gdy ustawy nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie oświadczenia o braku obowiązku posiadania ww. dokumentu),b) aktualnego i ważnego zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie lub importproduktu leczniczego, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy ustawy Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.2301), jeżeli Wykonawca jest wytwórcą.Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa środków dezynfekcyjnych – środki do dezynfekcji i pielęgnacji rąk, oraz narzędzi”
Dodano: 2024-06-06 - „Dostawa materiałów dezynfekcyjnych”
Dodano: 2024-05-22 - Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-21 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa materiałów do sterylizacji na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o
Dodano: 2024-04-01 - Dostawę środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
Dodano: 2023-12-31