Przetargi.pl
Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Aleja Wolności 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
    Aleja Wolności 29
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    REGON: 000306377
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zozmyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1: Dezynfekcja ran. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 2: Dezynfekcja powierzchni i sprzętów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 3: Mycie i dezynfekcja sprzętów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 4: Chusteczki do dezynfekcji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 5: Mycie i dezynfekcja w myjce. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 6: Mycie i dezynfekcja sprzętów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 7: Dezynfekcja endoskopów wysokiego stopnia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .Pakiet 8: Produkty do zamgławiania kompatybilne z urządzeniem SENTINELroom. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem:a) aktualnego i ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301), jeżeli zaoferowano produkt leczniczy ( w przypadku, gdy ustawy nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie oświadczenia o braku obowiązku posiadania ww. dokumentu),b) aktualnego i ważnego zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie lub importproduktu leczniczego, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy ustawy Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.2301), jeżeli Wykonawca jest wytwórcą.Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach