Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Daszyńskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6925510 , fax. 023 6925455
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Daszyńskiego 2 2
06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 023 6925510, fax. 023 6925455
REGON: 00031164500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pultusk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystościowych, drobnego sprzętu przemysłowego oraz worków foliowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystościowych, drobnego sprzętu przemysłowego oraz worków foliowych. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1: Profesjonalne środki chemiczne Zadanie 2: Ręczniki Zadanie 3: Chemia gospodarcza i drobny sprzęt Zadanie 4: Worki foliowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398313009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza cenowego- załącznik nr 2 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów do obrotu - dotyczy Zadania nr 1, 2) Kart Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych produktów tego wymagających - dotyczy Zadania nr 1, 3) min. 2 referencji proponowanych środków czystościowych od stosujących dane środki placówek medycznych - dotyczy Zadania nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 (bez poz. 1.1). 7. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w opracowaniu technologii utrzymania czystości we wskazanych obiektach SPZOZ oraz dostarczenia materiałów szkoleniowych, planów higieny itp. - dotyczy Zadania nr 1. 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dla personelu sprzątającego szkoleń wstępnych oraz okresowych - dotyczy Zadania nr 1. Ilość osób i terminy szkoleń wskaże Zamawiający. 9. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu produktów na terenie RP - dotyczy Zadania nr 3. 10. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz ofertą próbek proponowanych produktów w celu oceny ich jakości i zgodności w oryginalnych handlowych opakowaniach o nazwie własnej tożsamej z wpisaną w Formularzu cenowym. Wymóg dotyczy każdej pozycji danego zadania oznaczonego w Formularzu cenowym [*], tj.: - Zadanie 1: Profesjonalne środki chemiczne - minimum 1 sztuka - Zadanie 2: Ręczniki - minimum 1 sztuka - Zadanie 3: Chemia gospodarcza i drobny sprzęt - minimum 1 sztuka - Zadanie 4: Worki foliowe - minimum 1 sztuka dla każdej pozycji wraz z etykietą handlową. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 - 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków higieny oraz profesjonalnych środków czystości Nr spr P/276/2015/SMat/WIM
Dodano: 2015-11-13 - Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjni do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2013-04-04 - Sukcesywne dostawy środków czystości (płyny i preparaty) na potrzeby UKSW w Warszawie
Dodano: 2013-02-15 - Dostawa chemii profesjonalnej do magazynu szpitala przez okres 4 miesięcy
Dodano: 2013-01-16 - Dostawa artykułów czystościowych, numer sprawy PN 7/13/MM
Dodano: 2013-01-16 - Dostawa chemii profesjonalnej do magazynu szpitala przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2012-02-10 - Zakup i sukcesywne dostawy środków czystości do Magazynu Gospodarczego UKSW w Warszawie
Dodano: 2012-01-17 - Zakup i sukcesywne dostawy środki czystości do Magazynu Gospodarczego dla UKSW w Warszawie
Dodano: 2011-03-01