Przetargi.pl
Dostawy środków czystości oraz detergentów

Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 7360500;7360511;7360513 , fax. 16 7360585
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
    ul. Juliusza Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 7360500;7360511;7360513, fax. 16 7360585
    REGON: 18095482000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków czystości oraz detergentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości oraz detergentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Pakiet Nr I - Środki czystości, Pakiet Nr II - Detergenty, Pakiet Nr III - Środki czystości na potrzeby apteki. 1 Zestawienie asortymentowo-ilościowe przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1. - 3.3.) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania w ramach przyjętych cen jednostkowych. 3 Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana ta nie może przekraczać 30% całości zamówienia. 4. Środki i materiały do utrzymania czystości oraz detergenty dostarczane będą partiami, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami wynikającymi z aktualnych potrzeb w okresie trwania umowy. 5. Na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp. Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W ramach wyjaśnień, celem potwierdzenia parametrów oferowanego asortymentu Zamawiający może zażądać przeprowadzenia prezentacji oferowanego asortymentu w wyznaczonym przez siebie miejscu i terminie (dotyczy Pakietu I - pozycji 4, 8, 36, 41, 43, 44, 46). 6 Warunki dodatkowe w zakresie Pakietu Nr II - Detergenty 6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu, jednocześnie kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany,. 6.2. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 6.3. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów innych niż opisane w Załączniku nr 3.2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 6.4. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż jakość, wydajność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu podanego w nin. SIWZ, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. 6.5. Dostarczane przez Wykonawcę materiały będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego z okresem przydatności do użycia nie krótszym niż dwie trzecie całkowitego jego okresu i będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety w języku polskim, zawierające numer katalogowy, skład chemiczny z określeniem parametrów funkcjonalno-użytkowych i właściwości działania oraz termin ważności. 6.6. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymaga dostawy i montażu elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zawarcia umowy. 6.7. W cenę jednostkową asortymentu w pozycjach 1 i 2 należy wkalkulować koszt dostawy, montażu i serwisowania sprzętu myjącego naczynia (konserwację i naprawę 8 sztuk elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz konserwację zmywarek). Pod pojęciem konserwacja elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz zmywarek Zamawiający rozumie comiesięczny przegląd, w terminie do 20 dnia każdego miesiąca obejmujący: - sposób pracy zmywarki, ciśnienia wody i temperatury mycia, - przegląd zmywarek, pomp, styczników, wyłącznika, dysz płuczących, węży doprowadzających i odprowadzających wodę, - odkamienanie wszystkich urządzeń biorących udział w procesie mycia naczyń. Ponadto Zamawiający zleci Wykonawcy ewentualne naprawy zmywarek wymagające użycia części zamiennych lub nowych podzespołów na zasadzie zapłaty za wymienione elementy, bez ponoszenia kosztów robocizny. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 24 godziny od zgłoszenia awarii zmywarki przez Zamawiającego. Usunięcie usterek zostanie dokonane, w zależności od rodzaju usterek, w uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą terminie. Zamawiający informuje, iż posiada następujące typy zmywarek: 1) maszyna do mycia naczyń LOZAMET ZKU-10 - 4 szt. 2) zmywarka do mycia naczyń LOZAMET DUE-A-GS - 4 szt. 6.8. Pod pojęciem typu, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2 do SIWZ Zamawiający rozumie preparaty o następujących właściwościach: Poz. 1 - Płyn do zmywarek typu Clear DRY HD: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; - opakowanie 5 l lub 10 l; - pH (koncentrat) 1,2-2,3; - posiadający zdolność biodegradacji powyżej 90 %. Poz. 2 - Detergenty do zmywarek typu TRUMPH: - posiadające kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 5 l lub 13,2 kg; - pH (koncentrat) 13-13,5; - posiadający zdolność biodegradacji powyżej 90 %. Poz. 3 - Mydło antybakteryjne mycia rąk: - posiadające kartę charakterystyki produktu chemicznego; - opakowanie 5 l; - pH 5-7; - gęstość mydła: powyżej 1 g/cm3; - przeznaczone do codziennego stosowania. Poz. 4 - Płyn dezynfekcyjny typu SIRAFAN-PERFEKT: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 5 l lub 10 l; -pH (koncentrat) minimum 9,5; - działający przeciwko grzybom, posiadający właściwości bakteriobójcze; -przeznaczony do jednoczesnego czyszczenia i dezynfekcji wszystkich zmywalnych powierzchni w gastronomii i we wszelkiego rodzaju strefach przetwórstwa żywności. Poz. 5 - Płyn do mycia patelni typu GREASESTRIP PLUS: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 5 l; - pH (koncentrat) minimum 12,4; - stan skupienia: płyn; - szybko i skutecznie usuwa z silnie zatłuszczonych i przypalonych garnków, patelni, opiekaczy i innych urządzeń kuchennych, usuwający zaskorupienia i przypalenia; Poz. 6 - Płyn do zmywania typu BENDUROL: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 10 l; - pH (koncentrat) minimum 10,5; - stan skupienia: płyn; - środek do gruntowego czyszczenia powierzchni: elastycznych wykładzin podłogowych. PCV, linoleum, kauczuku i innych specjalnych tworzyw sztucznych oraz podłóg twardych; -zastosowane w produkcie środki powierzchniowo-czynne spełniają normę biodegradowalności zgodnie z rozporządzeniem WE 648/2004.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach