Przetargi.pl
Dostawy środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Nadgórna 30/32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4517620 , fax. 056 17644
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Nadgórna 30/32 30/32
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4517620, fax. 056 17644
    REGON: 00029522500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Zamówienie obejmuje dostawę produktów według zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu. - Ilość i rodzaj asortymentu został określony w zestawieniu asortymentu towaru na Formularzu Cenowym (załącznik nr 2), który stanowi integralną część Formularza Ofertowego (załącznik nr 1). - Wartość umowy uwzględnia koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw na wskazane miejsce przez Zamawiającego. - Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na własny koszt i ryzyko, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem, w dniach uprzednio uzgodnionych z właściwym pracownikiem DPS Nr 2. - Do każdej dostarczonej partii towaru powinien być załączony odpowiedni dokument zawierający ilość i cenę. Produkty muszą posiadać termin przydatności lub datę minimalnej trwałości. 1. Ostateczne zapotrzebowanie pracownik Zamawiającego będzie uzgadniał z przedstawicielem Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie co najmniej raz w miesiącu. 2. Wykonawca nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym zmieniać ilości oraz asortymentu zamawianego towaru. Uwaga: - zamówienie musi być realizowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami wzoru umowy, zachowując terminy i rodzaj zamawianego asortymentu; - dla prawidłowej oceny wartości ofert Zamawiający przedstawił w Formularzu Cenowym przybliżone zapotrzebowanie roczne - ilości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie do 20% w zależności od faktycznych potrzeb; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z poszczególnego asortymentu, w każdym czasie trwania umowy. Wartości zamówienia mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach