Dom Dziecka im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg
- Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Ogrodowa 81
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8365223 , fax. 074 8365223
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka im. Janusza Korczaka
ul. Ogrodowa 81 81
58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
tel. 074 8365223, fax. 074 8365223
REGON: 89107357500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości dla Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Pieszycach z oddziałami w Dzierżoniowie oraz Piławie Górnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy środków czystości dla Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Pieszycach z oddziałami w Dzierżoniowie oraz Piławie Górnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą zero-jedynkową czyli spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a) status prawny - wymagane dokumenty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Zamawiający będzie brał pod uwagę datę wystawienia dokumentu a nie datę potwierdzenia dokumentu przez odpowiedni organ. b) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp d) oświadczenie zgodne z art. 44 uPzp e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/ddijkwp/przetarg
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.3810.137.2015.JU
Dodano: 2015-12-01 - SPRAWA BZP.3810.107.JU
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa środków czystościowo - higienicznych oraz jednorazowych artykułów gastronomicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-09-03 - BZP.3810.91.2013JU
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa środków czystościowo - higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2013-08-06 - BZP.3810.46.2013JU
Dodano: 2013-07-11 - Dostawa środków ochrony roślin do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Dodano: 2013-03-15 - Dostawa produktów chemicznych do receptury.
Dodano: 2013-02-19 - DOSTAWY ODCZYNNIKÓW WRAZ Z WYNAJMEM ANALIZATORÓW LABORATORYJNYCH.
Dodano: 2013-02-14 - Dostawa produktów chemicznych, etanolu i akcesoriów papierowych do receptury wg pakietów 1 - 3
Dodano: 2013-01-02