Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Leśna 27-29
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8517400 , fax. 074 8517437
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
ul. Leśna 27-29 27-29
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8517400, fax. 074 8517437
REGON: 00031167400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.swidnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości - Nr sprawy: EA-1-2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości - ręczniki papierowe, papier toaletowy, mopy, kije i stelaże w terminie do dnia 10.07.20011r. od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt. 7.a. specyfikacji: - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 określone w pkt.7.a.2, 7.a.6, 7.a.7, 7.a.8, 7.a.9, - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.2 oświadczenie Wykonawcy wg. Załącznika nr 1 do specyfikacji - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.3 oświadczenie Wykonawcy wg. Załącznika nr 1 do specyfikacji - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.4 oświadczenie wg Załącznika nr 1 - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.5 określone w pkt. 7.a.5
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. dokumenty/materiały informacyjne producenta oferowanych wyrobów określające ich charakterystykę/parametry - potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.swidnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz papieru kserograficznego - z podziałem na części. (Sprawa nr R0AP0000.272.97.2015)
Dodano: 2015-11-19 - BZP.3810.102.2015.KB
Dodano: 2015-08-28 - Sukcesywna dostawa dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, przez okres jednego roku od zawarcia umowy, papieru toaletowego, ręczników papierowych i papieru kserograficznego - z podziałem na części. (Sprawa nr RAP.272.104.2014)
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa pieluchomajtek, pieluch tetrowych i chusteczek pielęgnacyjnych wg pakietów 1 - 5
Dodano: 2014-08-01 - Dostawa środków czystości, chemii specjalistycznej i rękawic Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich i dla Filii w Rościsławicach.
Dodano: 2014-02-13 - Sukcesywna dostawa kosmetyków do zabiegów SPA z podziałem na zadania: Nr 1 Dostawa kosmetyków i soli peelingujących do sauny Nr 2 Dostawa kosmetyków do wykonywania zabiegów Wellness Nr 3 Dostawa glinek mineralnych
Dodano: 2014-01-24 - Dostawa produktów do pielęgnacji ciała, środków czyszczących i polerujących, mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania, chemii specjalistycznej, worków foliowych i rękawic dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa: kolumn do HPLC, materiałów biurowych i środków czystości niezbędnych do realizacji Projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym realizowanego na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej.Znak sprawy W-3/ZP-38/2012.
Dodano: 2012-07-16 - Dostawa produktów do pielęgnacji ciała dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2012-01-09 - Dostawa produktów do pielęgnacji ciała, środków czyszczących i polerujących, mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania, chemii specjalistycznej, worków foliowych i rękawic dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2011-12-19