Przetargi.pl
dostawy środków czystości

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 230-41-97 , fax. 055 230-41-50
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu
    ul. Żeromskiego 22 22
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 230-41-97, fax. 055 230-41-50
    REGON: 17074575100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią dostawy środków czystości w podziale na 5 pakietów wyszczególnionych w Załącznikach Nr 1.1 - 1.5: Pakiet 1. Papier toaletowy, ręczniki do rąk; CPV: 33790000-5 Pakiet 2. Środki czyszczące; CPV: 39800000-0 Pakiet 3. Artykuły do sprzątania; CPV: 39224300-1 Pakiet 4. Profesjonalne środki czyszczące; CPV: 39800000-0 Pakiet 5. Proszek piorąco- dezynfekująco- wybielający, CPV: 39800000-0 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dozowników do oferowanych środków czystości w ilości określonej w Zał. 1.1. i 1.2. do siwz. Dozowniki po zakończeniu trwania umowy przechodzą na własność Zamawiającego. Umowa wykonywana będzie sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia podpisania zgodnie z zamówieniami częściowymi (bieżącym zapotrzebowaniem) Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337900005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007 Nr 223 poz. 1655) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A pkt. 2 SIWZ; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/ przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI A pkt. 1 SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . UWAGA 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem ( z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X B pkt 5 ). 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną