Przetargi.pl
Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu „Magia nauki”

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67240 Kotla, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 318 361 , fax. 768 318 308
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93
    67240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768 318 361, fax. 768 318 308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w ramach realizacji Projektu „Magia nauki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy sprzętu TIK wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli, ul. Szkolna 4, 67-240 Kotla (dalej SP) oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli, ul. Szkolna 2, 67-240 Kotla (dalej GG) w ramach realizacji Projektu „Magia nauki” w podziale na części: CZĘŚĆ 1. DOSTAWA SPRZĘTU TIK 1) Czytnik e-booków – szt. 1 (dla SP) 2) Przenośny komputer w ramach indywidualizacji pracy z uczniem – szt. 1 (dla SP) 3) Przenośny komputer dla ucznia, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB – szt. 32 (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 4) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi – 32 licencji (po 16 szt. dla SP i 16 szt. dla GG) 5) Przenośny komputer dla nauczyciela, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym, dodatkową klawiaturą i myszą przewodową USB - szt. 11 (5 szt. dla SP i 6 szt. dla GG) 6) System do zbierania informacji i analizowania odpowiedzi – 6 licencji (po 3 szt. dla SP i 3 szt. dla GG) 7) Wózek, szafa na laptopy – 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 8) Sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 9) Okablowanie strukturalne (kabel, listwy instalacyjne, wtyczki, switche) - kpl. 2 (po 1 kpl. dla SP i 1 kpl. dla GG) 10) Monitor interaktywny 65” – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 11) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową. Autonomiczny serwer obliczeniowy o wysokiej wydajności o parametrach technicznych – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 12) Punkty dostępowe – 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 13) Urządzenie sieciowe – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 14) Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - urządzenie sieciowe służące do łączenia różnych sieci komputerowych – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 15) Zasilacz UPS – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 16) Wizualizer – szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 17) Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz– aparat cyfrowy szt. 2 (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 18) Serwer plików NAS – 2 szt. (po 1 szt. dla SP i 1 szt. dla GG) 19) Głośniki – szt. 2 (po 2 szt. dla SP i 2 szt. dla GG) 20) Zestaw do budowy robotów dla początkujących – szt. 1 (dla SP) 21) Zestaw do budowy robotów dla zaawansowanych – szt. 1 (dla SP) 22) Przenośny komputer dla koordynatora w ramach kosztów pośrednich, z oprogramowaniem, w tym pakiet biurowym i myszą przewodową USB - szt. 1 (dla Urzędu Gminy Kotla) CZĘŚĆ 2. DOSTAWA KLIMATYZACJI DO PRACOWNI KOMPUTEROWYCH – SZT. 2 zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. Poprzez dostawę należy rozumieć zakup oraz transport sprzętu TIK (Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych) wraz z oprogramowaniem TIK dla Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz do Gimnazjum Gminnego im. Zagłębia Miedziowego w Kotli jak również przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia sprzętu w miejscu wykonania zamówienia w szczególności jego rozładunek, montaż, przeniesienie licencji, instalację oprogramowania, szkolenie z obsługi sprzętu i inne. Projekt „Magia nauki” współfinansowany jest z ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego z Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej, poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z określonym podziałem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ asortyment można zastąpić równoważnym pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz zagwarantowanie takiej samej funkcjonalności jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Wówczas Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt wykazany w załączniku nr 1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi polskich i europejskich norm określonych prawem. Sprzęt musi być dostarczony wraz z oryginalnymi opakowaniami. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do każdego urządzenia instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, karty gwarancyjne, wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli oraz Gimnazjum Gminne im. Zagłębia Miedziowego w Kotli w Gminie Kotla. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp (pkt 5.4. i 5.5. SIWZ); 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2. Warunki udziału w postępowaniu: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania spełnienia tego warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ c) zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.6. SIWZ stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1-2 SIWZ. 10. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3. ppkt 1 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach