Przetargi.pl
Dostawy sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2014-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek, zgodnie z bieżącymi potrzebami KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym i wymagań jakościowych wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ - Wzorzec umowy. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych środków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie, montaż bądź uruchomienie we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczeniu/ miejscu. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. Sprzęt wymieniony w zadaniu nr 1 i 2 przeznaczony jest do użytku biurowego i będzie eksploatowany w sposób ciągły, w związku z powyższym dostarczony asortyment musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość w pomieszczeniach biurowych. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Towar musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. Podane przez Zamawiającego w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach