Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
ul. Stanisława Staszica 16 16
20-081 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
REGON: 43102923400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy: Sprzętu medycznego do znieczuleń ogólnych i intensywnej terapii, dla dorosłych i noworodków NR SPRAWY EO 2732 / 61 / 09 - umowa na okres 1- go roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad.1-5 pozycji, zad. 2- 8 pozycji, zad. 3- 4 pozycje, zad.4- 1 pozycja, zad.5- 1 pozycja, zad.6- 3 pozycje - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331710009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, żea)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.4. Jezeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastepuje się je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego1. Do oferty należy dołączyć dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim, ze zdjęciami, folderami, wraz z numerami katalogowymi z zaznaczeniem, którego zadania, oraz której pozycji zamówienia dotyczą.2. Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o kompatybilności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z posiadanymi przez Zamawiającego aparatami- dotyczy zadania: 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia ZM 7/230/2016 jest dostawa sprzętu medycznego do higieny dróg oddechowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa akcesoriów do wiertarki laryngologicznej, myjek, igieł do nefrostomii, prowadników Lundrequista, zestawów do trepanobiopsji...w podziale na 18 części. Sprawa znak: ZP.3520/22/15
Dodano: 2015-06-19 - Przedmiotem zamówienia ZM 8/230/2015 jest dostawa sprzętu medycznego do higieny dróg oddechowychdla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 3 zadania.
Dodano: 2015-02-16 - Przedmiotem zamówienia ZM 6/230/2014 jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do higieny dróg oddechowych podziałem na dwa zadania, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2014-01-28 - Przedmiotem zamówienia ZM 8/230/2013 jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do higieny dróg oddechowych podziałem na dwa zadania, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2013-01-28 - Dostawa wyrobów do intensywnej terapii, urodynamiki, endoskopii i polisomnografii w podziale na 13 części. Sprawa znak: ZP.3520/52/12
Dodano: 2013-01-16 - Przedmiotem zamówienia ZM 1/230/2012 jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do higieny dróg oddechowych.
Dodano: 2012-01-13 - Dostawa wyrobów do intensywnej terapii i polisomnografii w podziale na 18 części, sprawa ZP.3520/37/11
Dodano: 2011-10-18 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do intensywnej terapii noworodka, narzędzi do endoskopu ED -3470 Tk firmy Pentax, zestawu do protezowania dróg żółciowych. Sprawa znak: ZZP.3520/25/10
Dodano: 2010-06-29 - Przedmiotem zamówienia ZM 3/230/2010 jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do higieny dróg oddechowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2010-01-26