10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Powstańców Warszawy 5 5
85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
REGON: 09053831830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz filmów zębowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zamawiający wymaga filmów i zestawu jednego producenta 1. zestaw składający się z dwóch sztuk jednorazowych wkładów o pojemności 200ml każdy, złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem - w 100% kompatybilne z automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu Medrad - opatrunek jednorazowy z punktowym uciskiem na miejsce nakłucia tętnicy promieniowej - komora uciskowa wypełniana powietrzem (nominalna objętość 13ml, maksymalna 18ml), ściśle kontrolowana siła ucisku przez dopełnienie komory powietrzem lub upuszczanie powietrza z komory za pomocą strzykawki - transparentny materiał pozwala na obserwację uciskanego miejsca i bezpieczną kontrolę hemostazy - czas utrzymania około 2h - dostępny w rozmiarach standardowym i większym - large (opaska dłuższa o 5cm) silikonowy, średnica 13,5Fr z mufką dakronową, z oznaczeniami pojemności na wprowadzeniach, klamerkami zaciskowymi, wyprowadzenia silikonowe proste, cieniujący w RTG, przepływy do 470ml/min przy 270mmHg, długość cewnika od mufki 170-190mm, igła wprowadzająca 18G, tunelizator metalowy, rozszerzacz wewnętrzny 10Fr, rozszerzalny intubator, prowadnica typu J kompatybilny z pompą do kontrapulsacji DRG IABP system CS 100 proteza naczyniowa pojedyncza, dziana, uszczelniona, utrzymująca szczelność do 6 tygodni bez stosowania proclottingu proteza łuku aorty, tkana uszczelniona jednostronnie welurowana kompatybilny ze sprzętem firmy STOCKERT kompatybilna z aparatem SCPC SCP Stockert 100 szt. 35 szt. 35 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzilenie zamówinia mogą ubiegać się wykonawcy niewykluczni na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 nr 203 poz. 1655 z póź. zm) spełniający wymagnia i warunki SIWZ oraz art. 22 ustawy w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w trybie art. 22; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.(art. 24 ust. 1 i 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert., Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert., Wykaz dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, (min. 3) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie., Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, dla zadania 1 złożenie aktualnych kart charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych (zgodnie z ustawą o opakowaniach i odpadach niebezpiecznych z 2001 Dz.U. 63/01 poz. 638 z póź. zm) , dla zadania 1 złożenie oświadczenie o posiadaniu aktualnej decyzji na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów opakowaniowych lub posiadaniu umowy z podwykonawcą w tym zakresie (jeżeli dotyczy) , oświadczenie o gotowości złożenie wskaznej próbki do wglądu na żądanie Zamawiającego, przedłożenie dopuszczeń do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004,na oferowany asortyment , przedłożenie katalogów, folderów odpowiadających oferowanemu asortymentowi ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów medycznych oraz sprzętu okulistycznego
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa podkładów i mat chłonnych
Dodano: 2016-06-15 - dostawy sukcesywne materiałów jednorazowego użytku dla Gastrologii i Pulmonologii
Dodano: 2016-06-02 - PCZ/II-ZP/10/2016 Przetarg nieograniczony na dostawę opatrunków w Grupach 1-9
Dodano: 2016-05-31 - Produkty z tworzyw sztucznych. Zestawy diagnostyczne do badań techniką real time PCR I.
Dodano: 2016-04-25 - dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa sprzętu zabiegowego chirurgiczno-urologicznego jednorazowego użytku.
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa zestawów z przetwornikiem do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy sukcesywne materiałów dla Zakładu Radiologii Lekarskiej
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa odzieży i bielizny z włókniny
Dodano: 2015-11-17