Przetargi.pl
Dostawy sprzętu jednorazowego użytku

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3662424; 3662626 w.328 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3662424; 3662626 w.328, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uzdrowisko-polczyn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie kodu CPV dla zadania nr 1 : 33100000-1: dostawa sprzętu jednorazowego użytku 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku według zamówień składanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Połczynie-Zdroju i Uzdrowisko Połczyn S.A w terminie od 1.01.2010 r. do 31.12.2010:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 1. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert ważnych i odpowiednich. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, ofertowego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dn. 09.02.2004 r. z poźn. zm.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) z późniejszymi zmianami. 3. O realizacje zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający poniższe warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w ramach wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) z późniejszymi zmianami. 3.1. Oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert 3.2. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, ofertowego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dn. 09.02.2004 r. z poźn. zm.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) z późniejszymi zmianami. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w PKT VI niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna podczas oceny, spełnianie warunków uczestnictwa o udzielenie zamówienia, jeżeli dokumenty wymienione w PKT VI będą spełniać wymogi określone w tym punkcie a informacje i zapisy w nich zawarte spełnią wymagania określone w SIWZ i ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy i postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 7. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem. 8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt VI. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie warunki wymagane od Wykonawców, o których mowa w pkt V ppkt 4. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksu oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). 13. Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oferta cenowa - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z dnia 09.02.2004 r.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r. z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Zaparafowane - zaakceptowane projekty umów - załącznik nr 3 i załącznik nr 3a do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 6. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, zamawiający - przed podpisaniem umowy - zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 7. Wykaz podmiotów innych niż Wykonawca, które będą wykonywać zamówienie jako podwykonawcy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 8. Oferta cenowa w wersji elektronicznej ( płyta CD lub dyskietka). 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.uzdrowisko-polczyn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach