Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 22 53 500 , fax. 42 21 49 299
- Data zamieszczenia: 2020-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 68
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 22 53 500, fax. 42 21 49 299
REGON: 10068249100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy specjalistycznych materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy specjalistycznych materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Deklarację Zgodności lub Certyfikat CE na oferowane produkty (jeżeli dotyczy) – Zamawiający wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą. Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy – w przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych), - Zamawiający wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy: - bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów wraz z folderami, opisami potwierdzającymi spełnienie wymogów SIWZ. Próbki oraz foldery mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do opakowania, w którym znajdują się próbki (ilość próbek określana jest w formularzach cenowych – załącznik nr 4 do SIWZ), - folder, prospekt, materiały informacyjne (karta techniczna produktu lub karta katalogowa) oferowanego asortymentu w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-09-03 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-27 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa specjalistycznych materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-12