Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35055 Rzeszów, ul. Szopena
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48 17 8666 096 , fax. +48 17 8666 097
- Data zamieszczenia: 2017-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
ul. Szopena 2
35055 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. +48 17 8666 096, fax. +48 17 8666 097
REGON: 69072411400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia są dostawy soczewek wewnątrzgałkowych, wyszczególnionych w częściach dla Klinicznego Oddziału Okulistyki Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: 1. Soczewki wewnątrzgałkowe 2. Soczewki wewnątrzgałkowe akrylowe, trzyczęściowe, zwijalne 3. Soczewki wewnątrzgałkowe akrylowe, zwijalne II. Opis potrzeb Zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo – ofertowych dla Części od nr 1 do nr 3 - Załącznikach nr 1 do SIWZ, będących integralną częścią SIWZ. III. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo – ofertowych dla danej Części na okres 12 m-cy. IV. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: • równoważnych wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotów zamówienia zostały użyte nazwy producentów, firm, materiałów, urządzeń, typu itp. Oferty równoważne to takie, które spełniają wymagania pod względem funkcji i przeznaczenia pod warunkiem, że zaoferowane przedmioty będą posiadać parametry (opisane w kolumnie nr 2 Formularzy cenowo-ofertowych) takie same lub lepsze od wymaganych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: • Część nr 1: 4 900,00 zł • Część nr 2: 400,00 zł • Część nr 3: 3 000,00 zł Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz wypełnionego dokumentu oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularze cenowo – ofertowe dla oferowanych Części, sporządzone według wzorów stanowiących – Załączniki nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium – kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie, w taki sposób, by można było zrealizować dyspozycję zawartą w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 4. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i sukcesywna dostawa soczewek wewnątrzgałkowych zwijalnych.”
Dodano: 2023-07-19 - Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2020-04-23 - Zakup wraz z dostawą soczewek wewnątrzgałkowych II
Dodano: 2020-04-21 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2019-04-12 - Zakup wraz z dostawą soczewek okulistycznych
Dodano: 2019-02-13 - Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych.
Dodano: 2018-11-20 - Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2018-04-05 - Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2017-05-10 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2017-04-14