Przetargi.pl
Dostawy ryb wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r.

Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226280712, , fax. 226269132
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
    ul. Konwiktorska 3/5
    00-217 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226280712, , fax. 226269132
    REGON: 14634902800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy ryb wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb do Zamawiającego, których asortyment określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym -OFERTA- Załącznik nr 2 do SWIZ („OPZ”). Są to poniższe produkty podane w następującej kolejności: Lp. Produkty Jm. Szacunkowa wielkość zamówienia. 1) filet z miruny mrożony ze skórą – bez glazury (produkcja morska)* kg 300; 2) filet z miruny mrożony bez skóry – bez glazury (produkcja morska)* kg 320; 3) filet z dorsza mrożony bez skóry - bez glazury (produkcja morska)* kg 250; 4) karp świeży – płaty ze skórą kg 100; 5) płaty śledziowe - solone kg 300; 6) śledź w sosie salsa kg 180; 7) śledź w śmietanie kg 80; 8) makrela wędzona - duża kg 170; 9) filet z makreli w sosie pomidorowym – opak. 170g (+,- 5%) puszka szt. 200; 10) filety śledziowe w oleju a la Matjas – opak. 220g (+,- 5%) szt. 300; 11) tuńczyk w sosie własnym duże kawałki - opak. 170g (+,- 5%) - puszka szt. 250; Wykonawca sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od 01.04.2020 r do 31.03.2021 r. jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do: a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego, częstotliwość dostaw średnio 2 razy w tygodniu, w godzinach: 08:00 – 12:00 b) dostarczania produktów dopuszczonych do obrotu, pierwszej jakości, opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach, zgodnie z wymaganiami HACCP, c) realizowania dostaw zgodnie z wymogami określonymi w przepisach prawa, w tym ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1252, z późn. zm.), d) Miejsce dostaw: budynki Zamawiającego usytuowane w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 12A, ul. Twardej 1 i ul. Górnośląskiej 39. e) dostarczania towarów środkiem transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. Środek transportu musi posiadać decyzję Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza dostaw w inny sposób, w tym dostaw kurierem, f) dostarczania towarów do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko, g) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, h) dołączania do każdej dostawy prawidłowo wystawionej faktury, z wyszczególnieniem rodzaju i nazwy produktu, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto. Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie (potwierdzone e-mailem) lub mailowo, wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w Formularzu Cenowym - Załączniku nr 2 –OFERTA. Zamawiający, w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, ma prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilościowego danych pozycji zestawienia do obiektywnie istniejących potrzeb Zamawiającego, nie więcej jednak niż o 20% w każdej pozycji, a ich rzeczywista ilość będzie wynikać z zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie sobie rościł praw do wykorzystania wszystkich podanych w zestawieniu ilości danego produktu. Zamówienie cząstkowe składane przez Zamawiającego nie musi obejmować wszystkich pozycji zawartych w zestawieniu. Zamawiający przewiduje, że rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi, zgodnie z wyżej wskazanym terminem z zastrzeżeniem, że termin rozpoczęcia dostaw może ulec zmianie z przyczyn formalnoprawnych związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach