Przetargi.pl
Dostawy ryb.

Szkoła Policji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8417556, 8417558 , fax. 059 8417559
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Słupsku
    ul. Kilińskiego 42 42
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8417556, 8417558, fax. 059 8417559
    REGON: 77070295800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy ryb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach zwanych dalej zadaniami: 1)zadanie nr 1 - dostawy pstrąga świeżego (opis w załączniku nr 2 do SIWZ), 2)zadanie nr 2 - dostawy ryb solonych i wędzonych (opis w załączniku nr 3 do SIWZ). 4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wartość każdej wykazanej dostawy nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Spełniali wymagania określone w: 1)ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127 z późn. zm.), 2)rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14), 3)rozporządzeniu (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75), 4)ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 121 poz. 842 z późn. zm.). 6.Wdrażali lub posiadali wdrożony system HACCP. 7.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 8.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 9.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 10.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających - każda z nich - swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącej przedmiot zamówienia (odpowiednio z zakresu zadania nr 1 i nr 2), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 6)dokumenty (referencje) potwierdzające, że te dostawy (odpowiednio z zakresu zadania nr 1i nr 2), zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych musi wyraźnie wynikać, że chodzi o dostawy podane w ww. wykazie. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 7)decyzja właściwego organu Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia lub decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zezwalająca wykonawcy na produkcję artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia, 8)oświadczenie wykonawcy o wdrażaniu przez niego systemu HACCP albo oświadczenie, certyfikat HACCP lub inny dokument poświadczający - gdy wykonawca posiada system HACCP już wdrożony. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 - 4 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach