Przetargi.pl
Dostawy różnych produktów spożywczych

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35055 Rzeszów, ul. Szopena
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 17 8666 096 , fax. +48 17 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
    ul. Szopena 2
    35055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. +48 17 8666 096, fax. +48 17 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy różnych produktów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych produktów spożywczych wyszczególnionych w Częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie w tym min.: Część nr 1) Dżemy, soki, kompoty, ogórki konserwowe, koncentrat pomidorowy, miód naturalny, olej jadalny, przyprawy – 33 pozycje w Części; Część nr 2) Przyprawy, makarony, suchary, biszkopty, cukier, kasze, mąki, sól, ryż – 48 pozycji w Części. Część nr 3) Jajka świeże - kurze - 1 pozycja w Części. Część nr 4) Warzywa, owoce mrożone - 9 pozycji w Części. Część nr 5) Ryby i konserwy rybne - 10 pozycji w Części. Część nr 6) Chleb niskobiałkowy bezglutenowy - 1 pozycja w Części. Część nr 7) Pieczywo - chleb mieszany, graham, bułki, bułka tarta extra - 9 pozycji w Części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamówienia określają Formularze cenowo - ofertowe - Załącznik nr 1 dla poszczególnych części, będących integralną częścią SIWZ. 3. Realizacja przedmiotów zamówienia w Części nr 1÷7: przez 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostaw przedmiotów zamówienia opisanych w Formularzach cenowo- ofertowych; 1) Zamówienia należy realizować, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2) Dostawy masy towarowej na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu żywnościowego Szpitala: - dla Części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 - w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz.12:00; - dla Części nr 7 - od poniedziałku do soboty od godz. 6:15 do godz. 7:00, w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Dział Zaopatrzenia. 3) Dostarczony towar musi posiadać opis (metkę): nazwę dostawcy, wagę lub pojemność, czytelny termin przydatności do spożycia w/ g wskazań producenta. 4) W przypadku złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Zamawiający odmawia przyjęcia, a Wykonawca wymienia go na wolny od wad w ciągu: - dla Części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 24 godzin, - dla Części nr 7 - 2 godzin, Od dostarczenia przedmiotów zamówienia. 5) Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość, wagę, rodzaj, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy - fakturę VAT lub inny dokument. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz wypełnionego dokumentu oświadczenia wg Załącznika nr 2 do SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularze cenowo – ofertowe do oferowanych Części, sporządzone według wzorów stanowiących – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach