Przetargi.pl
Dostawy różnych artykułów spożywczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy różnych artykułów spożywczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/pakiety w ramach tego postępowania: a). PAKIET I - Dostawa sucharów, herbatników i wyrobów o przedłużonej trwałości - zał. nr 1 do SIWZ; b). PAKIET II - Dostawa cukru i produktów pokrewnych - zał. nr 2 do SIWZ; c). PAKIET III - Dostawa produktów z ciasta makaronowego - zał. nr 3 do SIWZ; d). PAKIET IV - Dostaw kawy, herbaty i podobnych produktów - zał. nr 4 do SIWZ; e). PAKIET V - Dostawa ziół, przypraw i przypraw korzennych - zał. nr 5 do SIWZ; f). PAKIET VI - Dostawa orzechów, warzyw i owoców przetworzonych - zał. nr 6 do SIWZ; g). PAKIET VII - Dostawa produktów przemiału zbóż i skrobi - zał. nr 7 do SIWZ; h). PAKIET VIII - Dostawa wód mineralnych.- zał. nr 8 do SIWZ; i). PAKIET IX - Dostawa tłuszczów jadalnych i ryb puszkowanych - zał. nr 9 do SIWZ; j). PAKIET X - Dostawa owoców cytrusowych - zał. nr 10 do SIWZ; k). PAKIET XI - Dostawa jaj świeżych - zał. nr 11 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia: a).zamówienia będą zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 12:00, b).dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego, transportem Wykonawcy w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy, c).częstotliwość dostaw została określona w zał. 1-11 do SIWZ będących formularzami asortymentowo-cenowymi, d).Wykonawca będzie realizował dostawy w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia (zamówienie telefoniczne przez upoważnione osoby), e).towar dostarczony do Zamawiającego powinien być zgodny z wymaganiami opisanymi w poszczególnych załącznikach dla danego asortymentu, f).Zamawiający w wyjątkowej dla niego sytuacji zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie, g).Zamawiający każdorazowo przy dostawie będzie dokonywał sprawdzenia: -warunków transportu w tym czystość środka transportu, stanu opakowań; -zgodności dostawy pod względem asortymentu, ilości i jakości, terminów przydatności do spożycia; -dokumentacji dotyczącej artykułów (HDI). W przypadku niedochowania powyższych wymogów: a).Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy lub jej części i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący zastrzeżeń w tym samym dniu; b).w przypadku wykrycia wad jakościowych ukrytych, stwierdzonych podczas magazynowania lub przy produkcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, wadliwy towar pozostawi do jego dyspozycji i w ramach reklamacji będzie żądał wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy w ciągu 24 godzin do daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty wybranych produktów z dostarczanego asortymentu wskazanych przez Zamawiającego i dostarczenie ich na jego wezwanie w dowolnym okresie obowiązywania umowy. Przedstawiciel wykonawcy dokona rozładunku towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oparciu o szczegółowe zamówienia pod względem ilości. Zamawiający zastrzega sobie zamianę asortymentu w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań Zamawiającego na produkt równoważny, w cenie podanej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach