Przetargi.pl
Dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw przetworzonych oraz jaj.

Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka" ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Przechodnia 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6491630, 6491633 , fax. 075 7754678
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka"
    ul. Przechodnia 8 8
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6491630, 6491633, fax. 075 7754678
    REGON: 00030695700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw przetworzonych oraz jaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa, warzyw przetworzonych oraz jaj- zawiera 37 pozycji asortymentowych. Muszą być wypełnione wszystkie pozycje asortymentowe:Arbuz Kg 100,00; Brukselka Kg 30,00; Banan kg 70,00; Burak kg 400,00; Cebula kg 300,00; Cukinia kg 50,00; Czosnek kg 5,00; Fasola Jaś piękny luz kg 50,00; Groch kg 35,00; Jabłka kg 1200,00; Jaja świeże klasa M szt 7480; Kalafior szt 200; Kabaczek kg 50,00; Kapusta czerwona kg 100,00; Kapusta biała kg 420,00; Kapusta kwaszona kg 300,00; Kapusta pekińska kg 150,00; Kapusta włoska kg 50,00; Kiwi kg 60,00; Koper pęczek 600; Mandarynka Kg 150,00; Marchew Kg 700,00; Natka pietruszki pęczek 540; Ogórek zielony kg 300,00; Ogórek kwaszony Kg 180,00; Papryka czerwona kg 80,00; Pieczarka kg 80,00; Pomidor kg 500,00; Pietruszka korzeń kg 180,00; Por kg 150,00; Pomarańcza Kg 120,00; Rzodkiew/rzepa/ biała Kg 80,00; Rzodkiewka pęczek 100; Sałata Szt 200; Seler korzeń kg 180,00; Szczypior pęczek 210; Ziemniaki kg 6300,00;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę powinni spełniać poniższe warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1 do 4 ustawy) oraz na potwierdzenie ich spełnienia złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty (zgodnie z art.25 i 26 ust.2 ustawy Pzp 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje,3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia niżej wskazanego oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz.1225) oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania Brak któregokolwiek dokumentów .oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy i odrzucony na mocy art.89 ust.1 ustawy Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa. b) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje. C) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz.1225) oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). - zał. nr 4b do SIWZ. e) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ. f) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ. g)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz , że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-10 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ. h)Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. i) Zaparafowany projekt umowy (każda jego strona) - zał. nr 6 do SIWZ, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w punkcie 2. Dopuszcza się przedstawienie kopii w/w dokumentów pod warunkiem poświadczenia ich zgodności z oryginałami przez notariusza, radcę prawnego lub wykonawcę. W takim przypadku zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów tych dokumentów. Oferty składane przez dwóch lub więcej Wykonawców; w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008r., Nr 1714, poz. 1058 z późn. zm.), -w przypadku warunku wymaganego doświadczenia zrealizowali łącznie w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienie na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym zamówieniu, -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, -przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć lidera), a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców, -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). 2.Nie spełnienie w/w warunków spowoduje odrzucenie wykonawcy występującego wspólnie. 3.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach