Przetargi.pl
Dostawy radiofarmaceutyków

10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Powstańców Warszawy 5 5
    85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
    REGON: 09053831830000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy radiofarmaceutyków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Jodek sodowy o aktywności 4MBq -150 kaps. 2. Zestaw do scyntygrafii nerek DTPA - 25 zestawów, 3. zestaw do scyntygrafii kości MDP - 20 zestawów, 4. Zestaw scyntygrafii serca MIBI - 35 zestawów, 5. Zestaw scyntygrafii dróg żółciowych MBRIDA - 2 zestawy, 6. Zestaw scyntygrafii płuc MacroAlbumin lub MAASOL - 8 zestawów, 7. Zestaw scyntygrafii wątroby Koloid Siarczkowy - 4 zestawy, 8. Zestaw scyntygrafii mózgu HmPAO lub Neuroscan - 5 zestawów, 9. Zestaw do scyntygrafii nerek DMSA - 2 zestawy, 10. Chlorek strontu do celów terapeutycznych 89Sr - 18 porcji, 11. Jodek sodowy do celów terapeutycznych o różnych aktywnościach: 120 MBq - 125 kapsułek, 200 MBq - 125 kapsułek, 240 MBq - 95 kapsułek, 280 MBq - 115 kapsułek, 400 MBq - 115 kapsułek, 600 MBq - 65 kapsułek, 800 MBq - 5 kapsułek. Zamawiający zaakceptuje ofertę na kapsułki I-131 do terapii o aktywnościach nominalnych maksymalnie zbliżonych do wymienionych w SIWZ z tolerancją tej aktywności nie większą niż 10%. 12. Zestwy do oznaczeń radioimmunologicznych: FT 3 - 30 zestawów FT 4 - 30 zestawów TSH -30 zestawów, 13. Generator 99Mo/99mTc o aktywności 15GBq (aktywność należy kalkulować na środy) - 35 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093440002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - conajmniej 3 dostawy potwierdzone referencjami o wartości nie mniejszej niż 5 000PLN Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - odpowiednio zezwolenie na wytarzanie żródeł promieniotwórczych oraz dodawaniu substabcji promieniotwórczych w procesie produkcyjnym wyrobów medycznych, obrocie źródłami promieniotwóczymi i urządzeniami zawierającymi źródła promieniotwócze, obrocie wyrobami medycznymi do których dodano substancje promieniotwórcze oraz ich przewozie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, transporcie żródeł promieniotwórczych - odpowiednio dla zadań 1, 10, 11 i 13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, lub przedstawią zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaz pojazdów spcjalistyczych jakimi dysponuje Wykonawca lub przedstawienie umowy z podwykonawcą i podaniem wykazu pojazdów - dla zadań nr 1, 10, 11 i 13, - conajmniej 1 pojazad przeznaczony do transportu specajlistycznego (z podaniem marki, nr rejestracyjnego, zakres uprawnień specjalistycznych). Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach