Przetargi.pl
Dostawy radiofarmaceutyków

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6403299 , fax. 025 6403263
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach
    ul. Poniatowskiego 26 26
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6403299, fax. 025 6403263
    REGON: 00125667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy radiofarmaceutyków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, przez okres roku, radiofarmaceutyków ujętych w niżej wymienionych pakietach: Pakiet I - Kapsułki żelatynowe 131 J do terapii Pakiet II - Kapsułki żelatynowe 131 J do diagnostyki Pakiet III - Generator technetowy Pakiet IV - Quadramet Pakiet V - Radiofarmaceutyki ( MDP, DTPA, DMSA, Koloid, MBrIDA, MIBI ) Pakiet VI - Stront 89
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336964002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: ?Posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia ?Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ?Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ?Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków, określonych w oparciu o zapis art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zmian., Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: ? oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ? aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ? aktualnego zezwolenia na obrót źródłami promieniotwórczymi i materiałami jądrowymi lub oświadczenia, że oferowany asortyment nie wymaga takiego zezwolenia ? aktualnej koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia lub oświadczenia, że oferowany zakres zamówienia nie wymaga takiego zezwolenia Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których wyżej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną