Przetargi.pl
Dostawy przetworów mlecznych

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-128 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5855252, 5855303 , fax. 052 5855300
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Wały Jagiellońskie 4 4
    85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5855252, 5855303, fax. 052 5855300
    REGON: 09139321800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy przetworów mlecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Jogurt naturalny (CPV 15551310-1) w ilości około 4 000 kg 2. Mleko w proszku (CPV 15511700-0) w ilości około 1 000 kg 3. Produkt seropodobny (CPV 15540000-5) w ilości około 2 000 kg 4. Ser topiony (CPV 15542200-1) w ilości około 1 500 kg 5. Ser topiony w plastrach (CPV 15542200-1) w ilości około 300 kg 6. Ser twarogowy (CPV 15542100-0) w ilości około 6 000 kg 7. Serek grani (CPV 15542200-1) w ilości około 500 kg 8. Serek homogenizowany naturalny (CPV 15542200-1) w ilości około 1 500 kg 9. Serek homogenizowany smakowy (CPV 15542200-1) w ilości około 500 kg 10. Śmietana spożywcza 18% (CPV 15512000-0) w ilości około 1 500 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155513101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: 1)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, (art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -Prawo zamówień publicznych) (załącznik nr 2) 3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie 5)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt - 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt - 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie za zgodność z oryginałem wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - na każdej stronie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną