5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Wrocławska 1-3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
REGON: 35150686800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY PROTEZ NA POTRZEBY 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W KRAKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1 Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY PROTEZ NA POTRZEBY 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W KRAKOWIE zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ. 5.2 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.3 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.4 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.6 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.7 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.8 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.9 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.5 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.4-9.1.5 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Endoproteza rosnąca części dystalnej kości udowej
Dodano: 2021-03-18 - DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2020-05-08 - DOSTAWA PROTEZY KOŚCI UDOWEJ NA POTRZEBY 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W KRAKOWIE
Dodano: 2020-04-14 - DOSTAWY PROTEZ NA POTRZEBY 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W KRAKOWIE
Dodano: 2019-10-31 - endoprotezy stawu biodrowego i kolanowego
Dodano: 2019-03-01 - Dostawa endoprotez (protezoplastyka kłykci udowych)
Dodano: 2018-08-24 - Dostawa implantów
Dodano: 2018-04-09 - endoprotezy stawu biodrowego i kolanowego
Dodano: 2018-03-15 - Dostawa implantów
Dodano: 2018-03-07 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2018-02-16