Przetargi.pl
Dostawy protez krótkotrzpieniowych stawu biodrowego oraz kapoplastyki dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 3 części.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7144332, 7144505 , fax. 042 7144530
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
    ul. Parzęczewska 35 35
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7144332, 7144505, fax. 042 7144530
    REGON: 00067763600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy protez krótkotrzpieniowych stawu biodrowego oraz kapoplastyki dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy protez krótkotrzpieniowych stawu biodrowego oraz kapoplastyki dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 3 części. Przedmiot zamówienia został opisany kodem CPV: 33.18.31.00-7. Zamówienie poniżej 206 tys. euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: całość zamówienia: 3 200,00 zł część 1 - 1 100,00 zł, Część 2 - 1 100,00 zł, Część 3 - 1 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 . 4. Wniosą wadium. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) -Załącznik nr 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8. Dokumenty, o których mowa w pkt.7 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 8. stosuje się odpowiednio. 10. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( dotyczy również Spółki cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 3. do 5. odpowiednio przez każdy podmiot. 11. Dodatkowe wymogi Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 11.1. Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie wyrobów medycznych do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 roku (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.). 11.2. Foldery lub instrukcje techniczne potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 11.3. Oferowane protezy do wglądu (po 1 szt.) potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Materiały do wglądu należy złożyć wraz z załączonym w kopercie Wykazem asortymentu z określeniem, której części dotyczą do dnia 11.09.2009 r. godz. 9.00 tj. terminu składania ofert. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie protezy do wglądu będą podlegały zwrotowi na wniosek Wykonawcy (i Jego koszt ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach