"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 678 20 21 , fax. 43 678 20 21
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
ul. Mickiewicza 16 16
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. 43 678 20 21, fax. 43 678 20 21
REGON: 10107597100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów żywnościowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3; 03.22.00.00-9; 03.21.21.00-1; 15.89.60.00-5 15.22.00.00-6; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.13.15.00-0; 15.13.11.30-5; 15.88.20.00-4; 15.88.40.00-8; 03.14.25.00-3 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczał towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2001r., Nr 5 poz. 44 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami z nimi powiązanymi. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Żywienia Zamawiającego za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji. 5. Dostawy towaru nastąpią według potrzeb Zamawiającego: a) 1 raz w tygodniu - (zamówienie złożone minimum 48h przed dostawą towarów) - dla pakietu: 1, 2, 6, 11, 12; b) 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty do godziny 7:00) - dla pakietu 3; c) 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku do godziny 8:00) - dla pakietu nr 8, 10; d) 3 razy w tygodniu - zamówienie złożone minimum 24 h przed dostawą - dla Pakietu nr 4, 5, 7, 9; 6. Realizacja dostaw będzie odbywać się w godzinach 7:00-14:00 lub innych uzgodnionych każdorazowo z upoważnionym pracownikiem Działu Żywienia Zamawiającego, a w przypadku pakietów 3 i 4 do godziny 7:00 oraz pakietu 8 i 10 do godziny 8:00. 7. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Żywienia Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, przy ulicy Mickiewicza 16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Żywienia Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu niewykorzystanego pieczywa a Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia zwrotu i dokonania korekty faktury o zwróconą ilość pieczywa. Zwrot pieczywa nastąpi nie później niż w ciągu 72h od dostawy pieczywa - dotyczy Pakietu nr 3. 9. Faktyczna ilość zamawianych produktów żywnościowych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości produktów żywnościowych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze świeży i zgodny z terminem ważności. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Produkty muszą być odpowiednio oznakowane, posiadać datę minimalnej trwałości. 13. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 14. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 15. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 24 h od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 16. W przypadku braku realizacji zamówienia w terminach określonych w pkt. 3.5 SIWZ, a także w przypadku uchybienia terminowi, o którym mowa w pkt. 3.14 SIWZ - Zamawiający ma prawo dokonać zakupu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu oraz naliczyć kary umowne określone w § 6 ust.1 ppkt. 1.2 i 1.4. wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) i Formularzu cenowym (Załącznik Nr 3 do SIWZ) tylko tych pakietów na które składa ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych i produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W GAT. I
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2016-05-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU.
Dodano: 2016-04-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU.
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w Sieradzu
Dodano: 2016-03-07 - Dostawy produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-02-29 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
Dodano: 2016-01-18 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
Dodano: 2015-12-30