Przetargi.pl
Dostawy produktów spożywczych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99200 Poddębice, ul. Mickiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50 , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16
    99200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy produktów spożywczych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.86.30.00-5; 15.86.10.00-1; 15.81.00.00-9; 15.50.00.00-3; 15.51.20.00-0; 41.10.00.00-0; 03.14.25.00-3; 03.22.00.00-9; 03.21.21.00-1; 15.11.00.00-2; 15.11.20.00-6; 15.13.15.00-0; 15.13.11.30-5; 15.22.00.00-6; 15.89.60.00-5; 15.88.20.00-4; 15.88.40.00-8; 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczał towar spełniający wymagania, co do jakości, terminu przydatności do spożycia i oznakowania, określone prawem, a w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2001r., Nr 5 poz. 44 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami z nimi powiązanymi. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Żywienia Zamawiającego za pośrednictwem e-maila lub faxu, za potwierdzeniem transmisji. 5. Dostawy towaru nastąpią według potrzeb Zamawiającego: a) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 1; b) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00 – 13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 2; c) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00 – 13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 3; d) 7 razy w tygodniu (oprócz świąt) w godz. 6:00- 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu 4; e) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 6:00 – 7:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 5; f) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 6; g) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-13:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 7; h) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-14:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 8; i) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 9; j) min. 1 raz w tygodniu w godz. 7:00-9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) – dla pakietu nr 10; k) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 11; l) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 12; m) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 13; n) min. 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 7:00 – 9:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 14; o) min. 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 7:00 – 9:30 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 15; p) min. 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) w godz. 7:00 – 14:00 (zamówienie złożone w dniu poprzedzającym dzień dostawy – do godziny 12:00) - dla Pakietu nr 16. 6. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Żywienia Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, przy ulicy Mickiewicza 16. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Żywienia Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu niewykorzystanego pieczywa a Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia zwrotu i dokonania korekty faktury o zwróconą ilość pieczywa. Zwrot pieczywa nastąpi nie później niż w ciągu 72h od dostawy pieczywa – dotyczy Pakietu nr 4. 8. Faktyczna ilość zamawianych produktów spożywczych zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości produktów spożywczych nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać produkty oznaczone w pakietach odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GHP, GMP, HACCP. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom w pkt. 12 załącznika nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. 12. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 16 pakietów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje pakietu. Oferta złożona na poszczególny pakiet musi obejmować wszystkie pozycje danego pakietu. 15. Zamawiający może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach