Przetargi.pl
Dostawy produktów mleczarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r.

Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226280712, , fax. 226269132
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
    ul. Konwiktorska 3/5
    00-217 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226280712, , fax. 226269132
    REGON: 14634902800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy produktów mleczarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów mleczarskich, których asortyment określono w zestawieniu zamieszczonym w OPZ (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Formularzu OFERTA, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. czyli: Lp.; Przedmiot zamówienia – specyfikacja asortymentowa; jm.; Szacunkowe zapotrzebowanie 1. Jogurt naturalny typu greckiego - zaw. tłuszczu od 6% do 10%; opak. 300-500g; kg; 140; 2. Jogurt naturalny zaw. tłuszczu od 1,5% do 3%; opak.100-150g; kg; 50; 3. Jogurt owocowy z zawartością owoców min. 5%; opak. 100-150g; kg; 50; 4. Mleko 1,5% UHT – karton-1litr; l; 2 000; 5. Mleko 2% - folia 1 - 5 litrów; l; 200; 6. Masełko porcjowane – 10-15g zaw. tłuszczu min. 82%; kg; 8; 7. Masło extra zaw. tłuszczu min. 82%; opak. 200-250; kg; 600; 8. Ser biały półtłusty - mielony; kg; 400; 9. Ser biały półtłusty krajanka; kg; 500; 10. Serek naturalny „wiejski” (ziarnisty serek wiejski typu cottage cheese wysoko przetworzony produkt mleczarski, zawiera specjalnie, termicznie obrobione ziarna twarożku o zawartości tłuszczu 3% - 7% w delikatnej pasteryzowanej śmietance; nie zawiera środków konserwujących) - kubek 130g – 200g; kg; 225; 11. Serek o kremowej konsystencji i śmietankowym smaku – zaw. tłuszczu 23g opak. 130 - 150g (np. Twój smak, Łaciaty) lub równoważny …………………………… podać nazwę towaru i producenta; kg; 135; 12. Serek naturalny zaw. tłuszczu od 3% do 10% opak. 130g – 150g (np. Bieluch lub Hej lub równoważny ………………..….. podać nazwę towaru i producenta; kg; 225; 13. Śmietana 18% - 300-500g; kg; 600; 14. Ser żółty twardy zaw. tłuszczu 25-40%; kg; 300; 15. Ser żółty wędzony zaw. tłuszczu min. 25%; kg; 30; 16. Margaryna– opak. 400-500g zaw. tłuszczu min. 60% (np. „RAMA”) lub równoważny ……………………… podać nazwę towaru i producenta); kg; 180; 17. Serek topiony twarogowo-śmietankowy-opak 16-20g twarożek min. 70% (w tym smietanka min.50% w produkcie) np. „Kiri”) lub równoważny …………. podać nazwę towaru i producenta; kg; 30; 18. Ser topiony (produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, bez dodatków, zawierający 15% - 27% tłuszczu ) - kostka opak.100g-120g; kg; 15; 19. Ser topiony kremowy - różne smaki (produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, z dodatkami pochodzenia roślinnego lub zwierzęcego, zawierający 16% - 19% tłuszczu) opak. 15g – 30g; kg; 50; 20. Ser żółty twardy plastrowany zaw. tłuszczu 25-40% opak. 100-150g; kg; 20; 21. Mini serek twarogowy – różne smaki -kubeczek 20g – 30g (np. Tartare) lub równoważny …………. podać nazwę towaru i producenta); kg; 20; Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w okresie 5 miesięcy tj. od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Miejsce dostaw: budynki Zamawiającego usytuowane w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 12A i ul. Twardej 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów, właściwych organów Weterynarii;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, wskazanych w ust. 8 poniżej, potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f Ustawy Pzp). 8. Na żądanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 7, skierowane w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wymienione w pkt 1, 2 oraz 3 lit. d, e, f, g: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzonej określonej działalności zawodowej, określonej w Rozdziale 12 ust. 1 SIWZ, Zamawiający żąda:  dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów, właściwych organów Weterynarii. 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonej w Rozdziale 12 ust. 3 pkt 3 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: • wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA – W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy Pzp: a. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione, nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); c. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); d. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp. e. Oświadczenia Wykonawcy o wydaniu lub braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). f. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). g. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170, z późn. zm.), (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGI: • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a-g, winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; • W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów dokumenty wymienione w lit. a-g winien złożyć także podmiot, który udostępnia zasoby; • W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, dokumenty wymienione w lit. a-g winien złożyć także podmiot będący podwykonawcą. (...) 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt. 3: 1) lit. a, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; 2) lit. b – d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11. Dokumenty, o których mowa w ust. 10 pkt 1 i pkt 2 lit. b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 3 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 11 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach