Przetargi.pl
Dostawy produktów mleczarskich do Zakładu Karnego w Łowiczu

Zakład Karny w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Wiejska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8309740
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łowiczu
    ul. Wiejska 3 3
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8309740
    REGON: 00078294200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy produktów mleczarskich do Zakładu Karnego w Łowiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego produktów mleczarskich w następującym asortymencie i ilościach: 1.mleko 2% w folii 1l., pasteryzowane w ilości 63 000 l zgodnie z PL04631601 WE, 2.twaróg krajanka półtłusty w ilości 5 500 kg zgodnie z PN-91/A-86300, 3.ser topiony 100g/szt. w ilości 1 000 kg zgodnie z PL10051601WE, 4.serek homogenizowany naturalny, bez cukru, 150g/szt. w ilości 3 000 kg zgodnie z PL10051601WE, Produkty opatrzone etykietą z widoczną datą przydatności do spożycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych, 00/100 gr.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia Warunek nr 2 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (upzp). Warunek nr 3 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia; Warunek nr 4 - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek nr 5 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły : spełnia/ nie spełnia - na podstawie załączonych do ofert dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 1 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć ww. dokumenty. Dokument/y potwierdzający/e spełnienie warunku nr 1 może/mogą być przedłożony/e w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione ze strony Wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 2 Wykonawcy zobowiązani są załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, zgodnie z objaśnieniami zawartymi we wzorze oświadczenia. Ww. oświadczenie/a składane jest/są przez Wykonawcę lub przez wszystkich konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej w oryginale/oryginałach. (Niniejsze oświadczenie potwierdza również spełnienie warunków nr 3, 4 i 5). 2/ Aktualne zaświadczenie/a właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie/a, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3/ Aktualne zaświadczenie/a z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających nie zaleganie Wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Ww. dokument/y winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą wykonawcy - przedsiębiorcy, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z przedsiębiorców - wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. Przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej (wspólnicy spółki cywilnej) zamiast oryginału ww. pełnomocnictwa mogą przedłożyć do oferty kserokopię aktualnej umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez każdego przedsiębiorcę - wspólnika spółki cywilnej, jeżeli wynikać z niej będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest pełnomocnik. 5/ W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo szczegółowe wystawione przez osobę/y uprawnioną/e/ do występowania w imieniu wykonawcy, które winno zawierać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik/cy jest/są upoważniony/nieni z uwzględnieniem poniższych wymagań: Wykonawca winien załączyć do oferty : a) oryginał jednorazowego pełnomocnictwa szczegółowego uprawniającego pełnomocnika co najmniej w zakresie złożenia oferty w niniejszym postępowaniu lub b) kserokopię aktualnego i ważnego pełnomocnictwa stałego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez Wykonawcę lub osobę podpisującą dokumenty składające się na ofertę. 6/ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w niniejszej części SIWZ z tym, że zamiast dokumentów wymienionych: w punkcie 1 warunku nr 1, w punktach 2 i 3 warunku nr 2 SIWZ winien złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument datowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.1. Tylko jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie nr 6 warunku nr 2 SIWZ wówczas Wykonawca ten składa w zastępstwie dokument/y zawierający/e oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zastępcze w stosunku do wyszczególnionych w pkt.: 6a, 6b - winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument zastępczy w stosunku do wyszczególnionego w pkt.: 6c - winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Jeżeli dokumenty wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ będą przedkładane do oferty w innym języku aniżeli język polski, Wykonawca winien załączyć do nich również ich tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 6.3. Dokumenty załączone do oferty winny być podpisane lub w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub przez jego pełnomocnika. 7/ Potwierdzenie wniesienia wadium Na potwierdzenie spełnienia warunków nr 3, 4 i 5 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach