Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91612 Łódź, ul. Beskidzka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 426 750 500
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
ul. Beskidzka 54
91612 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6750415, 6750415, fax. 426 750 500
REGON: 32006400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów mleczarskich do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego produktów mleczarskich w następującym asortymencie i ilościach:1. Mleko,zawartość tłuszczu 2%, op. foliowe 1-10L, 50000L; 2. Ser topiony, bez dodatku tłuszczu roślinnego, op. 100g/szt, 1300kg; 3. Twaróg półtłusty Krajanka, pakowany w pergaminie lub VAC, 3000kg; 4. Ser żółty bez dodatku tłuszczów roślinnych opakowanie 1-3kg (kg), 400kg; 5. Jogurt naturalny, Bez cukru, opakowanie jednostkowe 100g-150g, 600kg; 6. Śmietana, zawartość tłuszczu 12%, opakowanie jednostkowe 200-500g, 400kg; 7. Serek homogenizowany naturalny, opakowanie jednostkowe 100-150g, 600kg; 8. Twarożek kubek kremowy Opakowanie jednostkowe 100-150g, 600kg; Kod CPV: 15500000-3 Dostarczone produkty muszą posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny oraz etykiety z informacją zawierającą: nazwę producenta, nazwę asortymentową zgodną ze specyfikacją oraz fakturą VAT, numer partii oraz datę przydatności do spożycia. Minimalny okres przydatności do spożycia produktów dostarczonych w dniu dostawy wynosi: 1) mleko: 3 dni 2) pozostałe produkty mleczarskie: 14 dni 2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na wyroby będące przedmiotem zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość produktów określona w rozdziale IV pkt 1 jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego : ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostaną każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu złożonym za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy winny być realizowane trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 9-12. Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 5. Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z zatruć dostarczonymi towarami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
Dodano: 2024-01-16 - Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich, na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2023-07-10 - MZŻ.262.12.2023.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-30 - Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla obiektów PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
Dodano: 2023-03-29 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
Dodano: 2023-02-18 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie w 2023r. (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2023-02-03 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2023-01-19