Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-200 Parczew, Kościelna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833552113 , fax. 833552113
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Kościelna 136
21-200 Parczew, woj. lubelskie
tel. 833552113, fax. 833552113
REGON: 00030648900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów leczniczych i dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w podziale na 11 zadań w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączonych formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. Terminy ważności dostarczanego asortymentu nie mogą być krótsze niż 6 miesięcy od daty dostawy. Bieżące dostawy będą realizowane przez Wykonawcę: 1) tryb zwykły – w terminie do 72 godzin od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (zwane dalej: dniami roboczymi) w godz. 7:00–14:00, z tym że jeżeli koniec terminu wypada w sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca ma obowiązek zrealizować zamówienie w najbliższym następnym dniu roboczym do godz. 14:00; oferowany w tym trybie termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert; w przypadku niewskazania oferowanego terminu dostawy Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje najdłuższy dopuszczalny termin dostawy, tj. 72 godziny; 2) tryb „na ratunek” – w terminie do 12 godzin od chwili otrzymania zamówienia (całodobowo, we wszystkie dni w roku). Termin zapłaty wynosi do 60 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na obrót oferowanymi produktami leczniczymi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu; 2) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wskazane w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Zamawiający żąda także, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje dotyczące tych podwykonawców w Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
Dodano: 2024-04-25 - DOSTAWA LEKÓW Z IMPORTU DOCELOWEGO - 28 zadań
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o. cz.II
Dodano: 2024-04-16 - Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o. cz.II
Dodano: 2024-02-22 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2024-01-06 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2023-11-27 - „Dostawy cefalosporyn, leków i taśmy urologicznej – 2023”
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa produktów leczniczych - 15 zadań
Dodano: 2023-10-18 - dostawa mosunetuzumabum
Dodano: 2023-10-09