Przetargi.pl
DOSTAWY PŁYNÓW INFUZYJNYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, Gorzewo, ul. Kruk 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2352041 do 44 , fax. 024 2353225
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie
    Gorzewo, ul. Kruk 5 5
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2352041 do 44, fax. 024 2353225
    REGON: 00030868900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY PŁYNÓW INFUZYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy płynów infuzyjnych do Apteki szpitalnej Zamawiającego zlokalizowanej w Gostyninie przy ul. 3 Maja 47, 09-500 Gostynin. Szczegółowa lista pozycji z określeniem przedmiotu zamówienia, postaci i wielkości opakowania oraz szacunkowej ilości zapotrzebowania, pogrupowanych w Części znajduje się w formularzu cenowym (w arkuszu Excel) stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali lub wykonują min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą i formularzem cenowym wypełnionymi na formularzach (lub zgodnie z ich treścią) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji. d) Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 dostaw w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach