Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 257 235, , fax. 447 257 251
- Data zamieszczenia: 2019-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 35
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 257 235, , fax. 447 257 251
REGON: 10055873300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalwtomaszowie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy pieluchomajtek – różne rozmiary, podkładów higienicznych, podkładów na rolce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są: dostawy pieluchomajtek – różne rozmiary, podkładów higienicznych, podkładów na rolce dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35. Szczegółowy opis asortymentu i ilości zawarty jest w formularzu stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33770000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz ofertowy powinien być wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem), 2. Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg załącznika nr 2a SIWZ), 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego należy załączyć jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w Rozdziale XVII pkt. 16);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluchomajtek dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa pieluchomajtek dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa pieluchomajtek dla dzieci i dorosłych
Dodano: 2020-07-21 - ZP/47/2020 – Dostawa pampersów, pieluch jednorazowych i pieluchomajtek dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-04-27 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dla dzieci w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
Dodano: 2018-12-18 - Dostawa pieluchomajtek i podkładów.
Dodano: 2017-08-03