Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach ogłasza przetarg
- Adres: 44350 Gorzyce, ul. Zamkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 511 697 , fax. 324 511 696
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
ul. Zamkowa 8
44350 Gorzyce, woj. śląskie
tel. 324 511 697, fax. 324 511 696
REGON: 109208500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.woloizol.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieluchomajek oraz majtek chłonnych dla pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy pieluchomajek oraz majtek chłonnych dla pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33700000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2168,90 PLN (słownie: dwa tysiące sto sześćdziesiąt osiem złotych 90/100) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 3.11.2017r. do godz. 11.15.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)wypełnione wyliczenie wartości oferty– Załącznik nr 1a do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI PACJENTA
Dodano: 2020-10-22 - zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych
Dodano: 2020-06-03 - Dostawy artykułów czystościowych
Dodano: 2020-01-09 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla pracowników służb operacyjno – technicznych
Dodano: 2019-09-19 - zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych
Dodano: 2019-05-13 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2018-12-04 - zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych
Dodano: 2018-04-25 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta
Dodano: 2017-06-23 - zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych
Dodano: 2017-06-05 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta
Dodano: 2017-04-25