Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4784561
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4784561 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-32/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części (pakietów). Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00. Dostarczony towar musi być świeży i dobrej jakości. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi: - mleko w płynie codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 6:00; - nabiał i tłuszcze od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 13:00 - trzy razy w tygodniu; - pieczywo krojone od poniedziałku do soboty do godziny 6:00. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji (terminu przydatności do spożycia) licząc od daty dostawy: - na masło, margarynę, jogurty, śmietanę, twaróg, sery, mleko w proszku - min. 10-dniowej; - na mleko w płynie - min. 3-dniowej. Wyroby piekarnicze powinny mieć następujące cechy: - foremny kształt (nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany); - skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną; - miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli; - miękisz o właściwym smaku (niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym). Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladu pleśni i obcych zapachów. Pieczywo przed dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, musi być pokrojone (chleb i bułki paryskie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowej dostawy pieczywa w danym dniu, w przypadku dużych zmian w ilości stanu pacjentów. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji mleka i pieczywa w dniu dostarczenia towaru, natomiast pozostałych artykułów (masła, margaryny, jogurtów, śmietany, twarogu, serów, mleka w proszku) w ciągu 24 godzin od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od stopnia i realnej wartości kontraktu z NFZ. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: zmiany stawki podatku VAT - zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego oraz korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Dostawcę w okresie trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3) Zaświadczenie (lub inny dokument) o wdrażaniu lub stosowaniu systemu HACCP lub o stosowaniu Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej; 4) Wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niemniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie oferowanego zadania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla ZSP w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 1 - Artykuły spożywcze i Pakiet 7 - Jaja dla MP-3 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. - Pakiet 7 - Jaja dla MP-2 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Dodano: 2016-06-15