Przetargi.pl
Dostawy pieczywa do DPS Brańszczyk w 2013r. tj. od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 65
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 6794220 , fax. 0-29 7421414
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Jana Pawła II 65 65
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 6794220, fax. 0-29 7421414
    REGON: 00029606400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy pieczywa do DPS Brańszczyk w 2013r. tj. od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Dostawy pieczywa do DPS Brańszczyk w 2013r. tj. od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia , asortyment i szacunkowe ilości opisano w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).Zamawiający informuje jednocześnie, iż podane w załączniku nr 2 ilości pieczywa są ilościami maksymalnymi przy 100% ilości osób korzystających z wyżywienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości dostaw o minus 20% z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. W przypadku zmniejszenia wielkości dostaw o 20%, Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy, którego ostateczna wartość będzie wynikać z rzeczywiście wykonanych dostaw, potwierdzonych przez Zamawiającego i nie może przewyższać kwoty umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu. Wykonawca zobowiąże się dostarczać świeże pieczywo 6 dni w tygodniu w ilościach określonych przez Zamawiającego w dniu poprzedzającym każdorazową dostawę. W przypadku, gdy dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy, każdorazowo wielkość następnej dostawy będzie uzgadniana pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za kontakty w/s codziennych dostaw będzie dietetyk DPS. Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane mają posiadać następujące cechy jakościowe: - foremny kształt( nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany), - skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną. - miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, - miękisz o właściwym smaku ( nie gorzki, niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym). Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości lub świeżości pieczywa. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Ceny pieczywa określone w formularzu cenowym nie będą ulegały zmianom w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem przypadku ustawowej zmiany stawek podatku (VAT). W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu do zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbranszczyk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach