Przetargi.pl
dostawy perforowanych osłonek samozwijających się

Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-073 Łódź, ul. Legionów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
    ul. Legionów 113
    91-073 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 322 647, fax. 426 325 841
    REGON: 47074268300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy perforowanych osłonek samozwijających się
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa osłon perforowanych, samozwijających się. 2. Osłony mają zapewnić ochronę przed uszkodzeniami (spałowaniem lub osmykiwaniem) sadzonek gatunków liściastych jak i iglastych spowodowanych przez zwierzynę płową. 3. Osłonki perforowane samozwijające się do ochrony drzewek, wykonane z folii PCV o grubości 0,22—0,25 mm ze stabilizatorem na działanie promieni ultrafioletowych (UV). 4. Osłonki winny być w kolorze zieleni transparentnej lub zbliżonym, częściowo przeźroczyste. 5. Wymiary osłonek: 1. wysokość 100 cm ± 2%., szerokość po rozwinięciu 20 cm ± 5%, pokryte na całej powierzchni otworami 3–5 mm; ilość sztuk 500 000; 2. wysokość 100 cm, szerokość po rozwinięciu 30 cm ± 5%, pokryte na całej powierzchni otworami 3–5 mm; ilość sztuk 100 000. 6. Osłonki powinny zachowywać tzw. „pamięć” (powracać do pozycji zwiniętej po każdym jej rozwinięciu). 7. Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na którą składają się: 1 formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2 wypełniony formularz asortymentowo cenowy- wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 4. /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- wg załącznika nr 6 do SIWZ 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach