Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
- Data zamieszczenia: 2012-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Zagnańska 155 155
25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
REGON: 00031990200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy Pasty do rąk BHP Detergentowo - Mydlanej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do rąk BHP detergentowo - mydlana CPV 33741000-6 - preparat w postaci pasty o barwie białej do beżowej lub szarej, - pasta jest przeznaczona do mycia i czyszczenia dłoni silnie zabrudzonych smarem, olejem, sadzą, farbami itp., - w swoim składzie ma zawierać detergenty, mydło, substancje chroniące skórę rąk przed podrażnieniami, kompozycję zapachową, - produkt ma być przebadany dermatologicznie, - opakowanie 500g, - pasta musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.). Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu powyższych warunków przez oferowaną pastę. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający numer, pod jakim figuruje kosmetyk w Krajowym Systemie Informowania o Kosmetykach, prowadzonym przez Głównego Inspektora Sanitarnego. Wielkość zamówienia- MINIMALNA ILOŚĆ ZAKUPU W SZT. - IV kwartał 2012r. - 5464 szt., Rok 2013 - 38592 szt., MAKSYMALNA ILOŚĆ ZAKUPU W SZT. (dodatkowa) - ilości zamówień uzupełniajaych. - IV kwartał 2012r. - 754 szt., Rok 2013 - 5488 szt., *- ilości zamówień uzupełniających (dodatkowych) -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do 18 składnic okręgowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Służby Więziennej określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Płatnikami za dostarczony przedmiot zamówienia będą poszczególne jednostki organizacyjne Służby Więziennej, dlatego Wykonawca wystawi faktury dla każdej jednostki oddzielnie i pozostawi je wraz z dostawą w jednostce, w której znajduje się dana składnica okręgowa dla tych jednostek. -Minimalna ilość zakupu jest ilością gwarantowaną, która zostanie przez jednostki zakupiona, natomiast maksymalna ilość zakupu jest ilością niezobowiązującą, którą jednostki mogą zakupić ponad ilość minimalną. -Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny netto przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. -Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczaną pastę do rąk. -Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2013 r. - IV kwartał 2012 r. - jednorazowo w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.10.2012 r. - Rok 2013 r. - dwa razy w roku: pierwsza dostawa - w terminie: od 15.12.2012 r. do 15.01.2013 r., druga dostawa - w terminie: od 01.06.2013 r. do 30.06.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1215 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.zp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2014-08-06 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2013-07-30 - Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2012-09-04 - Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2012-06-29 - Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2011-04-06 - EZ/ZP/101/2010
Dodano: 2010-07-06 - Dostawa środków higieny osobistej.
Dodano: 2010-02-16