Przetargi.pl
Dostawy paliwa do pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zdzieszowicach w 2010r.na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy w tym na stacji paliw w Gminie Zdzieszowice.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-330 Zdzieszowice, ul. Wschodnia 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4064480 , fax. 077 4064499
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Wschodnia 2 2
    47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie
    tel. 077 4064480, fax. 077 4064499
    REGON: 00108347400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy paliwa do pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zdzieszowicach w 2010r.na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy w tym na stacji paliw w Gminie Zdzieszowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy: 1. oleju napędowego w ilości 35000 litrów 2. etyliny bezołowiowej Pb 95 w ilości 1500 litrów Dostarczane produkty muszą być zgodne z normami PN-EN 228, PN-E-590.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.10 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi zamówieniem zgodnie z art. 32, ust. 1 pkt.4 ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. nr 153, poz. 1504 z 2003r. z późniejszymi zmianami). 2.Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3.Warunki oferty i udzielenia zamówienia. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od 01-01-2010r. do dnia 31-12-2010r. 2. System bezgotówkowego rozliczania należności z tytułu tankowania powinien odbywać się na zasadzie: -indywidualnych kart tankowania wydanych na określone numery rejestracyjne pojazdów wyspecyfikowanych w przyszłej umowie, -wpisu do indywidualnych kart pojazdu potwierdzających numery rejestracyjne pojazdów, wyspecyfikowanych w przyszłej umowie, będących potwierdzeniem ilości i rodzaju tankowanego paliwa. Wykonawca nie może powierzać wykonania dostawy podwykonawcom. Wykonawca gwarantuje jakość produktów zgodnie z dostarczanym przy każdej fakturze świadectwie jakości. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal. 2.Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi.Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi zamówieniem zgodnie z art. 32, ust. 1 pkt.4 ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. nr 153, poz. 1504 z 2003r. z późniejszymi zmianami). Koncesja powinna być ważna (art. 36 przywołanej powyżej ustawy), co najmniej przez czasokres realizacji zamówienia tj. do dnia 31-12-2010r. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 24 ustawy Pzp (druk nr 2). 4.Formularz oferty.Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 5.Ogólne warunki umowy.Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek. 6.Pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 7.Oświadczenie Wykonawcy o wykonywaniu lub nie, bezpośrednich czynności związanych z przygotowaniem niniejszego postępowania.Oświadczenie Wykonawcy (druk Nr 13), że nie wykonywał lub wykonywał bezpośrednie czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną