Przetargi.pl
Dostawy paliw płynnych dla PFRON

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
  • Data zamieszczenia: 2017-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy paliw płynnych dla PFRON
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy paliw: oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb 95 i Pb 98) oraz olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych (np. żarówki, kosmetyki samochodowe) oraz mycie pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na stacjach paliwowych, realizowane bezgotówkowo przy użyciu kart. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. benzyny bezołowiowe (Pb 95 i Pb 98) i olej napędowy, łącznie w ilości 110 000 litrów, w tym szacuje się: -oleju napędowego (ON) – 35 000 litrów; - benzyny bezołowiowej Pb 95 – 55 000 litrów, - benzyny bezołowiowej Pb 98 – 20 000 litrów; 2.2. zakupy doraźne, w szczególności olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych (np. żarówki samochodowe, kosmetyki samochodowe) oraz mycie samochodów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na stacjach paliwowych. Zakupy doraźne nie obejmują zakupu żywności, napojów, prasy i innych; 2.3. zapewnienie bezgotówkowego sposobu rozliczania transakcji za pomocą kart. 3. Parametry paliwa muszą: 3.1 spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) w zakresie Polskich Norm: PN-EN ISO 4259:2009, PN-EN 590:2013-12, PN-EN 228:2013-04. Parametry paliwa nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załącznikach do Rozporządzenia; 3.2 być zgodne ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw. 4. Określona przez Zamawiającego ilość paliwa obejmuje tankowanie do pojazdów. 5. Podana przez Zamawiającego w pkt 2.1 powyżej, ilość paliwa nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy. 6.Paliwo będzie tankowane na stacjach paliw Wykonawcy w ilościach detalicznych i rozliczane bezgotówkowo na podstawie kart przypisanych do konkretnych pojazdów lub kart na okaziciela. 7.Karty, o których mowa w pkt 7 powyżej muszą umożliwiać zakup paliw, w tym oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb) oraz zakupy doraźne, w tym olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych (np. żarówki samochodowe, kosmetyki samochodowe) oraz mycie samochodów na stacjach paliwowych Wykonawcy. Zakupy paliwa oraz zakupy doraźne będą rozliczane bezgotówkowo na podstawie karty przypisanej do konkretnego pojazdu (po wcześniejszej weryfikacji numeru rejestracyjnego z kartą) lub kart na okaziciela. 8. Karty muszą posiadać możliwość rejestrowania: a) daty i godziny przeprowadzenia poszczególnych transakcji, b)nazwy oraz adresu stacji paliw, na której dokonano transakcji lub nr stacji paliw, c)ilości i cenę zakupionego paliwa oraz produktu lub usługi objętej zakupem doraźnym, d)numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (w ramach ceny podanej w ofercie) Wykonawca zobowiązany jest: 9.1 dostarczyć do Biura oraz Oddziałów PFRON w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy do 61 szt. kart zabezpieczonych kodem dostępu (np. PIN) zawierających dane pojazdów Zamawiającego oraz 18 kart na okaziciela, w tym dwie karty dla Biura PFRON i po jednej karcie dla 16 Oddziałów PFRON. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych kart w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie 20 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania); 90.2 w przypadku zakupu nowego pojazdu albo zagubienia, zniszczenia, kradzieży karty, wydać Zamawiającemu dodatkowe karty w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Koszt dodatkowych kart pokryje Zamawiający, zgodnie z obowiązującym taryfikatorem Wykonawcy; 9.3 posiadać infolinię działającą całodobowo 7 dni w tygodniu w celu zgłoszenia m.in. zaginięcia karty. (Zamawiający zastrzega, że od momentu zgłoszenia utraty karty paliwowej nie ponosi odpowiedzialności za sprzedaż paliwa osobie posiadającej utraconą kartę). Wykonawca dokona natychmiastowej blokady karty po zgłoszeniu zgodnie z procedurami Wykonawcy; 9.4 przekazywać drogą elektroniczną na adres: wal_korespondencja@pfron.org.pl szczegółowy wykaz transakcji nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca. Wykaz ten będzie zawierał co najmniej następujące dane: - nr paragonu, - datę, godzinę i miejsce przeprowadzenia poszczególnych transakcji z rozbiciem na pojazdy użytkowane w 16 Oddziałach PFRON i Biurze PFRON (numer rejestracyjny samochodu tankowanego) lub na karty dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów - załącznik nr 1 do Umowy, - ilość i rodzaj zatankowanego paliwa oraz wartość transakcji brutto, - ilość i rodzaj produktu lub usługi objętej zakupem doraźnym oraz wartość transakcji brutto. 10. Dane niezbędne do wystawienia kart – wykaz samochodów służbowych jednostek organizacyjnych uprawnionych do tankowania wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów, zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 11. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji zamówienia, możliwość całodobowego (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) bezgotówkowego dokonywania zakupów paliwa tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb 95 i Pb 98) oraz zakupów doraźnych na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, w tym: - co najmniej 4 stacji na terenie każdego województwa, - co najmniej po 1 stacji, usytuowanej w odległości nie większej niż 10 kilometrów od każdej z lokalizacji Zamawiającego podanych w załączniku nr 1 do Umowy, - co najmniej 10 stacji z myjnią samochodową na terytorium Polski. Zamawiający dokona pomiaru odległości 10 km za pomocą serwisu internetowego https://www.google.pl/maps/ - najszybsza trasa dla samochodu osobowego. 12. Wykaz wszystkich stacji paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, z których będzie mógł korzystać Zamawiający, stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy. W powyższym wykazie muszą być wyodrębnione stacje z myjniami samochodowymi. 13. Zakres oraz zasady wykonania zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ (Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści Umowy w sprawie zamówienia publicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach