Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie ogłasza przetarg
- Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 34
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6607685 , fax. 084 6607686
- Data zamieszczenia: 2014-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
ul. Sanatoryjna 34 34
22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
tel. 084 6607685, fax. 084 6607686
REGON: 00029773800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy owoców, warzyw oraz ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Dostawa owoców pochodzenia rodzimego i cytrusowych. a) Dostawy owoców realizowane będą dwa razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego; c) Dostawy owoców odbywać się będzie samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności. d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności; g) Opis wymaganego towaru: jabłka o soczystym i chrupkim miąższu, h) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne cechy zepsucia owoców 1. Wymagania dla Pakietu: Nr 2 - Dostawy warzyw a) Dostawy towaru realizowane będą 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem do magazynu spożywczego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy; c) Dostawy warzyw samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; h) Opis wymaganego towaru: Warzywa powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym, sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. nr 171, poz.1225 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. i) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne oznaki zmian - Zapach świadczący o procesach psucia się. II Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Dostawa owoców pochodzenia rodzimego i cytrusowych. a) Dostawy owoców realizowane będą dwa razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego; c) Dostawy owoców odbywać się będzie samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności. d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności; g) Opis wymaganego towaru: jabłka grusze itp. o soczystym i chrupkim miąższu, h) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne cechy zepsucia owoców III. Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Dostawa ziemniaków jadalnych a) Dostawy ziemniaków 1 raz w miesiącu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) owce powinny być dobrej jakości; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Opis wymaganego towaru: Odmiana jadalna ziemniaków winna mieć regularny kształt, płytkie oczka, gładką skórkę, małą skłonność do ciemnienia miąższu. - zapach obcy: niedopuszczalny, rdzawa plamistość, pustowatość - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2015-12-15 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2015-11-19 - Zakup i dostawa art. spożywczych
Dodano: 2014-12-04 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2014-11-24 - Dostawy owoców, warzyw oraz ziemniaków
Dodano: 2014-01-03 - Dostawa w 2014 r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy
Dodano: 2013-12-20 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2013-12-17 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2013-12-05 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2013-11-26 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach według 11 części
Dodano: 2013-10-12