Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4545001, 4222670
REGON: 53112570400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu - zad nr 3 opony zimowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon zimowych do pojazdów służbowych KWP w Opolu Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku do SIWZ. Podane ilości asortymentu określone w OPZ , należy traktować jako wielkość przybliżoną. Ilość zamawianego asortymentu może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, bez prawa do roszczeń po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 585,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, okresu gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną