Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7523951, 7524657 , fax. 075 7523951
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze
al. Jana Pawła II 7 7
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7523951, 7524657, fax. 075 7523951
REGON: 00327131400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy opału wraz z transportem na terenie gminy Jelenia Góra dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze w sezonie zimowym 2009-2010, w przewidywanej ilości ogółem 250 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający posługując się pojęciem ogólnym opał bierze pod uwagę węgiel kamienny gatunku II w ilości 250 ton, okresie od 01.11.2009 do 30.04.2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki art.22 ustawy i złożą stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu w myśl art.24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej z oryginałem dołączenia do oferty następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającymi odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa miału węglowego dla kotłowni przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa opału do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Dodano: 2015-12-23 - DOSTAWA OPAŁU NA SEZON GRZEWCZY 2015/2016 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa węgla, koksu i miału do Przedszkoli, Sal wiejskich, Sal Sportowych i OSP z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa miału węglowego dla kotłowni przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice oraz szkół podstawowych w sezonie grzewczym 2015/2016 i 2016/2017
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa węgla typu Eko groszek o parametrach: węgiel Eko groszek - węgiel kamienny 31 lub 32,1 ilość ok. 250 ton.
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa opału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim.
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa opału do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Dodano: 2014-12-10 - ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA I KOKSU
Dodano: 2014-09-22