Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna "Dom Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 86-160 Warlubie, Bąkowo 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3326009 , fax. 052 3326009
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna "Dom Dziecka"
Bąkowo 37 37
86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3326009, fax. 052 3326009
REGON: 00023839700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy opału na rok 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy węgla kamiennego, grubego, kostki, wysokokalorycznego. Ilość do 160 ton, jednakże z powodów organizacyjnych jedna dostawa nie może przekraczać 10 ton. Cena 1 tony węgla podana przez oferenta w formularzu cenowym będzie obowiązywała przez cały 2010 rok. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, co pociąga za sobą odrzucenie jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta winna zawierać: - formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do s.i.w.z. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 2 do s.i.w.z. - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 3 do s.i.w.z.. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Stan faktyczny ujęty w oświadczeniach winien być potwierdzony dokumentami składanymi w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy węgla kamiennego w sortymentach; eko-groszek, miał węglowy, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa miału węgla kamiennego energetycznego na potrzeby MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa węgla i miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
Dodano: 2015-12-16 - DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZKU DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE
Dodano: 2015-12-15 - Sukcesywne dostawy węgla kamiennego w sortymentach; eko-groszek, miał węglowy, węgiel- kostka, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół
Dodano: 2015-10-21 - dostawę węgla kamiennego i miału węglowego w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa węgla EKOGROSZEK w ilości 100 Mg
Dodano: 2015-09-30 - Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2015/2016 dla Urzędu Gminy Zbiczno, placówek oświatowych, hali sportowo-widowiskowej i jednostek organizacyjnych na terenie Gminy Zbiczno
Dodano: 2015-09-17 - Zakup z dostawą opału dla Szkoły Podstawowej w Jabłonowie Pomorskim na okres grzewczy 2015-2016
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno węgla kamiennego w asortymencie ekogroszek w sezonie grzewczym 2015/2016 roku
Dodano: 2015-09-08