Przetargi.pl
Dostawy oleju opałowego lekkiego w 2010r

Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, Rudka, Al. Teodora Dunina 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 757 43 43 , fax. 25 757 43 43
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
    Rudka, Al. Teodora Dunina 1 1
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 25 757 43 43, fax. 25 757 43 43
    REGON: 00029051200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju opałowego lekkiego w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego spełniającego wymogi określone w PN/C - 96024:2001 dla L albo L1 dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina w Rudce, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy (załącznik nr 2), będący integralną częścią SIWZ dostępny na stronie www.bip.rudka.com.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 16323,60 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta dwadzieścia trzy złote 60/100). Termin wpłaty upływa wraz z upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: - uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, - doświadczenie w realizacji dostaw o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w dz. VII SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wyko-nawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 3)wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzają-cymi, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4)Koncesja na wykonywanie działalności w zakresie objętym zamówieniem; W przypadku gdy Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobligowany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.1, ppkt.: 2), 3), 4), 5), 6) i 8) SIWZ dostępnej na stronie www.bip.rudka.com.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach