Przetargi.pl
Dostawy oleju napędowego oraz oleju opałowego autocysternami do Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Prądocińska 28.
MKUOProNatura/ZP/NO/10/09

Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 52 220 47
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
    ul. Prądocińska 28 28
    85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 52 220 47
    REGON: 34037857700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkuok.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju napędowego oraz oleju opałowego autocysternami do Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Prądocińska 28.
    MKUOProNatura/ZP/NO/10/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy autocysternami do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy Oleju napędowego - w ilości szacunkowej 230 000 L oraz Oleju opałowego w ilości szacunkowej 20 000 L.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ oraz warunki określone we wzorze umowy.
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy:
    a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Sposób oceny ofert po ich publicznym otwarciu
    a) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
    b) Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
    c) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zwraca się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
    d) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
    e) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
    f) Wszystkie żądane przez komisję wyjaśnienia muszą być udzielone na piśmie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę.
    1)Formularz ofertowy (OFERTA), będąca oświadczeniem woli wykonawcy
    2)Formularz cenowy stanowiący dodatek nr 1 do Oferty.
    3)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 i 5 do Oferty.
    4)aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    5)aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi lub biopaliwami ciekłymi, lub Wykonawca złożył wniosek o udzielenie koncesji na obrót paliwami ciekłymi lub biopaliwami ciekłymi w terminie określonym w art. 28 ustawy z dnia 23 stycznia 2004 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz. U. Nr 34, poz. 293 z późn. zm.). wraz z potwierdzeniem jego złożenia;
    6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej dwie dostawy tożsame) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
    7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    8)Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do podpisania oferty podpisane przez osobęy figurującąe w rejestrze Przedsiębiorców (lub innym dokumencie, o czym mowa w zał. 3) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli uprawnienie takie nie wynika z załączonych danych rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nieupoważnionąe będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    9)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeśli dotyczy - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, umowa spółki jawnej;
    1.Wszystkie oświadczenia muszą być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. 2.Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.Załączone dokumenty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez niego. 5.Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone lub wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. 6.W przypadku, gdy jakikolwiek z dokumentów nie dotyczy Wykonawcy wpisuje on nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkuok.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach