Przetargi.pl
Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95

Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88170 Pakość, ul. Inowrocławska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 518 520 , fax. 523 518 520
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o.
    ul. Inowrocławska 14
    88170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 518 520, fax. 523 518 520
    REGON: 9005213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugpakosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa do samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Sp. z o.o. w Pakości. W przewidzianym umową okresie 1 roku Zamawiający planuje zakup paliwa silnikowego w ilości: - oleju napędowego w ilości 55 000 litrów, - benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 500 litrów. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego (kierowcy pojazdów) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania za pomocą kart wystawianych na numer rejestracyjny pojazdu. Rozliczanie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur VAT z terminem płatności min. 14 dni od daty wystawienia faktury. W chwili obecnej Zamawiający posiada następujące pojazdy i urządzenia: - samochód ciężarowy marki Mercedes CIN 2E04 - samochód ciężarowy marki Volkswagen CIN 24179 - samochód ciężarowy marki Volkswagen CIN 44192 - samochód ciężarowy marki Fiat Ducato CIN 67005 - samochód ciężarowy marki Renault BCR 9822 - samochód ciężarowy marki MAN CIN 28950 - samochód ciężarowy marki Scania PO 1V740 - maszyna kompaktująca Doosan - Ciągnik rolniczy Ursus BYN 916K - Ciągnik rolniczy Ursus BDH 5912 - Ciągnik rolniczy Zetor PO 736L - Koparko-Ładowarka HKL - Równiarka G6 - Kosiarka samojezdna - Kosiarki spalinowe - Dmuchawa spalinowa - Zagęszczarka płytowa - Urządzenie ciśnieniowe do czyszczenia rur kanalizacyjnych ROM 400WF 914AC - Zespół Prądotwórczy Przewoźny. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zadeklarowanej ilości paliwa z uwagi na możliwość zmiany w zakresie ilości i rodzaju posiadanych pojazdów i urządzeń w okresie obowiązywania umowy. 3. Ze względów organizacyjnych Zamawiającego oraz z uwagi na brak możliwości magazynowania paliwa, punkt odbioru przedmiotu zamówienia nie może znajdować się poza terenem gminy Pakość. 4. Zamawiający wymaga, aby paliwo (olej napędowy) do maszyny kompaktującej Doosan Wykonawca dostarczał na składowisko odpadów w m. Giebnia (gm. Pakość). Dostawa nie będzie generowała dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliwa, po dokonaniu dostawy maszyna zostanie zatankowana. Dostawy będą następować po zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika składowiska po upływie maksymalnie 24 godzi od zgłoszenia. Dotychczasowe zapotrzebowanie maszyny wymagało dostaw paliwa co dwa dni w ilości ok. 200 litrów każda. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim wypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także na podstawie dostarczonych na późniejsze wezwanie następujących dokumentów: a) koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt a), c) i d)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ppkt b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w ppkt a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca poza dokumentami wymienionymi w pkt. 4 SIWZ, zobowiązany jest do przedstawienia pełnomocnictw (jeżeli dotyczy)- także w zakresie ofert wspólnej, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Na podstawie art. 22a ust 4 ustawy Pzp podmiot udostępniający swoje zasoby będzie zobowiązany zrealizować tę część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający będzie wymagać w trakcie realizacji umowy przestrzegania tego wymagania (art. 22a ust. 6; art. 36b ust. 2 ustawy Pzp), łącznie z prawem do naliczenia kar umownych czy odstąpienia od umowy. Zamawiający pragnie także zwrócić uwagę, że w zapisach projektu umowy- załącznik do SIWZ, zostały wprowadzone na podstawie art. 143b ust 1; ust 3 i ust 5 ustawy Pzp wymagania formalne co do akceptacji umów o podwykonawstwo przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 36b ust 1 Wykonawca składając ofertę ma obowiązek wskazać, w jakiej części zamierza powierzyć realizację zamówienia podwykonawcom i podać nazwy firm. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy uwzględnić wymóg obowiązkowej realizacji danej części zamówienia przez podmiot udostępniający swoje zasoby, zgodnie z art. 22a ust 4 ustawy Pzp. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w Rozdz. VI. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 13, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach