Przetargi.pl
Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 30673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia określony jest w formularzu asortymentowo-cenowym wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Orientacyjne, szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na olej napędowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 180 000 litrów. 4. Podane ilości w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. W okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego (-20ºC) Wykonawca zapewni tankowanie oleju napędowego tzw. ulepszonego. 6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa bezpośrednio do pojazdów silnikowych Zamawiającego, na stacji/ach paliw czynnej/ych 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, położonej z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych w granicach administracyjnych miasta Nowy Dwór Mazowiecki – w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 7. Zakupy paliw będą dokonywane bezgotówkowo i sukcesywnie w systemie kart flotowych lub równoważnym przypisanych do poszczególnych pojazdów i wystawiane przez Wykonawcę na Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki. 8. Cena zakupu 1 l paliwa będzie zmienna i wynikać będzie z dziennej ceny sprzedaży obowiązującej na stacji Wykonawcy pomniejszona o stały upust w wysokości określonej przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie mniejszy niż 3% od ceny brutto. Oferta bez wskazanego upustu zostanie odrzucona. 9. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 10. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju napędowego Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z normą PN-EN 590+A1:2017-06 kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 11. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego pojazdów zasilanych tym paliwem. 12. Wykonawca do oferty określi cenę jednego litra oleju napędowy ON na podstawie ceny obowiązującej na stacji dnia 10 kwietnia br. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 13. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, pomniejszona o stały upust. 14. Faktury wystawiane będą co miesiąc na sumę zawartych transakcji stanowiących zbiorcze rozliczenie jednostkowych zakupów. 15. Zbiorcze rozliczenie/zestawienie powinno zawierać: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, ilość litrów paliwa, rodzaj paliwa, cenę netto sprzedaży za litr, cenę z uwzględnieniem upustu, wartość zakupionego paliwa (brutto), czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika stacji. 16. Zamawiający na etapie podpisywania umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów upoważnionych do tankowania oleju napędowego wraz z wykazem osób upoważnionych do tankowania. Zamawiający posiada 13 pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. 2) formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych – sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według Załącznika Nr 4 do SIWZ 5) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach