Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 4145631 , fax. 0-18 4145643
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Papieska 2 2
33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
tel. 0-18 4145631, fax. 0-18 4145643
REGON: 49075216300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy oleju napędowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż oleju napędowego w ilości 52 000 litrów maksymalnie w ciągu realizacji umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają: 1. warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmian.); 2. wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 3.1. SIWZ dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów oraz oświadczeń złożonych w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta cenowa (wzór formularza załącznik nr 1). 2 Oświadczenie wykonawcy stwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art 24 ustawy pzp (załącznik nr 2) 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. w przypadku o którym mowa w pkt 1.18 pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego; c. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1. należy złożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 4.4. i 4.5. należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione w trybie wskazanym w pkt 1.15.2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dostepność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY UŚCIE GORLICKIE
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMIN CIĘŻKOWICE, ŁUŻNA I RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI
Dodano: 2016-05-30 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PROSZOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH
Dodano: 2016-02-24 - ZAKUP ENERGII DLA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU NA 2016 ROK
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa energii elektrycznejdla potrzeb Gminy Żabno oraz jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby gminy Sułoszowa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-30 - dostawa energii elektrycznej dla IKiFP PAN w Krakowie, znak sprawy: KAT-271-3/2015
Dodano: 2015-10-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Łapanów od dnia 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-10-30