Przetargi.pl
Dostawy ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2011-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) opon letnich, zimowych i całorocznych, zwanych dalej ogumieniem, do służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 2. Szczegółowy wykaz ogumienia oraz jego szacunkową ilość zawiera załącznik do siwz nr 3. 3. Ogumienie zaoferowane przez Wykonawcę musi spełniać parametry określone w załączniku do siwz nr 3, w zakresie odpowiednio: 1)rozmiar - określony w kol. 3: Zamawiający nie dopuszcza zamienników rozmiarowych, 2)indeks nośności - nie niższy niż określony w kol. 5; 3)indeks prędkości - nie niższy niż określony w kol. 7; 4. Ogumienie ma być dostosowane do ciężaru pojazdu, obciążeń podczas jazdy, a także do prędkości pojazdu. Ogumienie musi spełniać najwyższe wymagania w zakresie przyczepności (opony powinny doskonale odprowadzać wodę, by nie dopuścić do zjawiska aquaplaningu), prowadzenia i bezpieczeństwa podczas jazdy w różnych warunkach pogodowych i dużych przeciążeniach podczas ewentualnych pościgów policyjnych. 5. W pojazdach osobowo - terenowych ogumienie (całoroczne) powinno być szosowo -terenowe w stosunku 50% szosa i 50% teren. W przypadku pojazdów dostawczych opony muszą być wzmocnione i oznaczone literą C. 6. Dostarczane opony muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy od daty ich produkcji do momentu każdej dostawy lub wymiany. W przypadku uszkodzeń opon powstałych w wyniku transportu do magazynu zamawiającego lub wad ukrytych, które powstały w trakcie produkcji, a ich ujawnienie przed założeniem na tarczę koła było niemożliwe, wykonawca zapewni bezzwłoczną wymianę uszkodzonego egzemplarza na fabrycznie nowy i nie starszego niż 12 miesięcy od daty produkcji. 7. Wykonawca udzieli gwarancji - 24 miesięcy - na dostarczone przez siebie ogumienie, licząc od dnia jego dostawy do siedziby zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga: - aby zaoferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do typu opony wydane zgodnie z: 1)Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ - ogumienie do pojazdów osobowych; 2)Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ - ogumienie do pojazdów ciężarowych i przyczep; - by wykonawca dostarczał w okresie obowiązywania umowy ogumienia o niezmiennej rzeźbie bieżnika, odpowiednio do rozmiaru określonego w załączniku do siwz nr 3; by Wykonawca w okresie obowiązywania umowy odbierał raz na kwartał i utylizował zużyte ogumienie oraz przekazywał Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni, licząc od daty odbioru od Zamawiającego zużytego ogumienia, karty przekazania odpadu. Ilość ogumienia odebranego (zużytego) przez Wykonawcę nie przekroczy ilości zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy. 9. Przedmiotowe dostawy będą zlecane przez Zamawiającego drogą faksową lub elektroniczną, w zależności od potrzeb, do wysokości wartości umowy. 10. Ogumienie będzie dostarczane transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego znajdującego się: w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5; w Koszalinie przy ul. Szczecińskiej 21a; 11. Realizacja dostaw następować będzie w terminie 48 godzin (dni robocze) od momentu złożenia zamówienia. 12. Forma zapłaty za zakupiony towar nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury za każdą dostarczoną partię towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 251110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach