Przetargi.pl
Dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP sygn. OZ/03/2017

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Złotoryjska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 505 500 , fax. 768 505 501
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 505 500, fax. 768 505 501
    REGON: 2754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP sygn. OZ/03/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia i pozostałych artykułów BHP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 7 - Część I – Różne artykuły BHP b) Załącznik nr 8 - Część II – Odzież żaroodporna c) Załącznik nr 9 - Część III – Rękawice d) Załącznik nr 10 - Część IV – Obuwie robocze e) Załącznik nr 11 - Część V - Odzież ochronna i robocza f) Załącznik nr 12 - Część VI – Odzież i obuwie laboratoryjne Na każdą część zostanie zawarta odrębna umowa. 3.2 Dostarczony przedmiot ma spełniać wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia wymagania, a w szczególności: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach 7-11, b) jest fabrycznie nowy, rok produkcji zaoferowanych produktów nie może być wcześniejszy niż 2017r. c) jest wolny od wad fizycznych i prawnych, d) posiada odpowiednie atesty, certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego oraz deklaracje zgodności z normami, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa; 3.3 Zamawiany asortyment musi być dostarczony przez Wykonawcę w takim opakowaniu, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 3.4 Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.5 Oferowane produkty nie powinny zawierać substancji wyszczególnionych w Załączniku 13 - XVII REACH powinny posiadać certyfikat Oeko-Tex Standard 100 lub certyfikat zgodności (wydany przez Instytut Włókiennictwa lub inny równoważny. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia określonej przez Zamawiającego ilości sztuk, opakowań, zestawów itp. danego rodzaju produktów niezależnie od sposobu ich pakowania. 3.6 Specyfikacja rozmiarowa asortymentu towaru, wyszczególnionego w Załącznikach 7-11 zostanie przekazana Wykonawcy, każdorazowo przy zamówieniu poszczególnych partii towaru. 3.7 Do każdej partii dostaw Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami, atesty, o ile są wymagane odpowiednimi przepisami prawa oraz szczegółowe instrukcje użytkowania, prania i czyszczenia sortów odzieżowych. Wykonawca dostarczy zamawiającemu wyroby, które są środkami ochrony indywidualnej opisane jako ubrania i są zgodne z postanowieniami Dyrektywy rady 89/686/EWG i w określonych przypadkach z normą zharmonizowana nr PN-EN 340/530/04987 (dla środków ochrony indywidualnej, o których mowa w art. 8 pkt.3 jest identyczny ze środkiem ochrony indywidualnej będącym przedmiotem certyfikatu zgodności EWG wydanego przez CIOP-PIB. 3.8 Odzież musi być oznakowana zgodnie z aktualnymi normami, metką identyfikującą wyrób ( nazwa, rozmiar, materiał, sposób prania, kraj producenta). 3.9 Zamawiający wymaga szycia na wskazany w zamówieniu wymiar. 3.10 Odzież robocza (ubrania, bluzy, bezrękawniki, fartuchy) będzie opatrzona w nadruk na plecach według wzoru (Załącznik nr 14) w skali 1:1; metodą sitodruku. Odzież robocza będzie posiadać wszytą metkę personalną zawierającą numer i nazwisko użytkownika. Ponieważ odzież będzie często prana metka personalna winna być wykonana w sposób trwały. Miejsce napisu i konkretny numer będzie ustalany na bieżąco w trakcie składania zamówień. 3.11 Miejsce dostaw. Realizacja dostaw do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica) następować będzie na koszt własny Wykonawcy przy użyciu jego własnych środków transportu. 3.12 Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia towaru. 3.13 Termin i warunki realizacji. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, według aktualnego zapotrzebowania przesyłanego pisemnie( faks bądź e-mail). W treści zamówienia wskazany będzie asortyment, jego ilość oraz podana zostanie odpowiednia numeracja jaką ma zostać oznakowana odzież. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia zobowiązany jest do zwrotnego pisemnego potwierdzenia jego przyjęcia. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia zamówienia do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia Umowy o kolejne 3 miesiące w przypadku nie zrealizowania przez Wykonawcę dostaw w okresie obwiązywania umowy. Ewentualne przedłużenie umowy zależy od decyzji Zamawiającego. 3.14 Kontrola jakości dostaw. W razie stwierdzenia wad lub braków dostarczonych wyrobów, Zamawiający prześle Wykonawcy reklamację. Wykonawca udzieli na nią odpowiedź w ciągu 5 dni roboczych dni od jej otrzymania. Nie udzielenie odpowiedzi w tym terminie będzie oznaczało uznanie reklamacji. Wykonawca zobowiązuje się do wydania odpowiedniej ilości towaru wolnego od wad lub brakującego w terminie określonym dla danej części asortymentu wg Załącznika 7-12. 3.15 Wykonawca udziela min 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego. 3.16 Wykonawca oświadczy, że przy wytworzeniu towarów stanowiących przedmiot zamówienia nie zatrudniono osób nieletnich, nie zatrudniono osób bez ich woli oraz nie zostały wobec pracowników złamane żadne prawa dotyczące poszanowania wolności i godności ludzkiej, jak również prawa do godziwego wynagrodzenia i zapewnienia bezpiecznych warunków pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: A) WNIESIENIE WADIUM 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:  Część I – Różne artykuły BHP: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)  Część II – Odzież żaroodporna: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)  Część III – Rękawice: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)  Część IV – Obuwie robocze: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)  Część V - Odzież ochronna i robocza: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)  Część VI – Odzież i obuwie laboratoryjne: nie jest wymagane wniesienie wadium 2. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje że zostanie odrzucona zgodnie z brzmieniem art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy Pzp. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XIV SIWZ. 4. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska S.A. konto nr: 68 1750 1279 0000 0000 3493 0438, z adnotacją: "Wadium – OZ/03/2017 Część …… ”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 j.t. ze zm.) 5. W przypadku wykonawców zagranicznych, Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy oryginał dokumentu dołączyć do koperty wraz z ofertą jako osobny dokument, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wnoszącego wadium spiąć lub zszyć z ofertą. 7. Z gwarancji lub poręczenia ma wynikać, że kwota wadium będzie wypłacona Zamawiającemu, podstawie pisemnego oświadczenia, w sytuacji, gdy Wykonawca nie wywiązał się z zobowiązań zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 8. Gwarancja lub poręczenie powinny być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji lub poręczeniu nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty. 9. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Gwarancje lub poręczenia winny być udzielone wyłącznie na zasadach określonych przepisami polskiego prawa. B) ZASADY ZWROTU WADIUM 1. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. C). 3. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. C) UTRATA WADIUM 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; • zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach